خانه خبر انتشار دوره درام بازی با داوود مرادیان؛ چگونه فیلم‌نامه بد ننویسیم

انتشار دوره درام بازی با داوود مرادیان؛ چگونه فیلم‌نامه بد ننویسیم

به گزارش سایت راه نوشت، دوره آموزشی درام بازی (چگونه فیلمنامه بد ننویسیم) با تدریس داوود مرادیان از سوی سایت عماریار منتشر می‌شود.

به دنبال استقبال شما همراهان از کارگاه حضوری آموزشی فیلم‌نامه‌نویسی داوود مرادیان، واحد آموزش سایت عماریار اقدام به تهیه فایل‌های ویدئویی این کارگاه کرده است.

در این دوره، همه آنچه که درباره یک فیلم‌نامه باید بدانید، به شما آموزش داده می‌شود و قدم به قدم با دنیای درام و قصه آشنا می‌شوید.

سر فصل های آموزشی این دوره عبارت است از ساختار درام، تنش، طراحی کاراکتر، تفاوت و شباهت مستند آرشیوی و فیلم‌نامه داستانی، اهمیت و کارکرد دیالوگ، مفهوم روایت، تفاوت روایت و قصه،  حادثه محرک، اوج،  تعیین سرنوشت کاراکتر، ویژگی‌های کاراکتر.

از داوود مرادیان دو کتاب با نام های لنز بازی و دوربین بازی منتشر شده است، همچنین او ساخت مجموعه مستند تحسین شده رؤیای آجری و مستندهایی نظیر گیلن پاره، پای دیوار مرز و چهل و سه روز را در کارنامه دارد.

گفتنی است این دوره از سوی مدرسه اندیشه و هنر (ماه) در سال جاری در 10 جلسه در حوزه هنری برگزار شد از روز سه شنبه، 15 تیر ماه به صورت هفتگی جلسات این کارگاه آموزشی بر روی سایت عماریار قرار خواهد گرفت

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید