خانه خانه2 پروژه بگیری برخی از هنرمندان از سفارتخانه های خارجی / هنرمندان به...

پروژه بگیری برخی از هنرمندان از سفارتخانه های خارجی / هنرمندان به دنبال دو قطبی سازی نباشند + فیلم

به گزارش سایت راه‌نوشت، برنامه شنبه شب جهان‌آرا با موضوع «آسیب‌شناسی وضعیت رسانه‌های کشور» و با حضور ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما و تلویزیون از شبکه افق سیما پخش شد.

ابوالقاسم طالبی در این برنامه اظهار کرد: آمریکا زمانی که دید وضع ایران دارد خوب می‌شود -عضو پیمان شانگهای شدیم، داریم با کل اوراسیا رابطه برقرار می‌کنیم، نفتمان را داریم می فروشیم و اوضاعمان دارد خوب می‌شود- تصمیم گرفت ما را یک جا متوقف کند. چون جرات جنگ با ایران و ملت ایران را ندارند بنابراین با رسانه پای کار آمدند و رسانه‌های سوئد و آلمان و انگلیس و … را ردیف کردند، پولش را هم قارون زمان می‌دهد.

این ها دیدند دولت دارد موفق می شود، گفتند یک فرصت دیگر مانده؛ اوضاع اقتصادی. اوضاع اقتصادی اگر کمی بهتر شود ما دیگر نمی‌توانیم این انقلاب را از بین ببریم.

وی افزود: از وزیر آموزش و پرورش شنیدم که گفتند تنها کشوری که سه سال مدارسش تعطیل بوده ما بودیم و هیچ کشوری مانند ما کامل تعطیل نکرد. بچه‌های ما سه سال در اختیار فضای مجازی بودند و باعث شد این‌ها فضای مجازی را فضای واقعی بدانند. آمریکا روی این‌ها حساب کرد و برنامه ریختند و حسابشان هم اشتباه نبود. برنامه ریختند که اول مهر کاری بکنند و دنبال یک سوژه بودند. سوژه برایشان فراهم شد. ناگهان یک جنگ هیبریدی (ترکیبی) آغاز کردند؛ خون می‌ریزند و بعد با رسانه کار می‌کنند. با تمام رسانه‌هایشان به ما حمله کردند.

کارگردان قلاده‌های طلا با تمجید از هوشیاری ملت ایران بیان کرد: ملت ایران اما خیلی زیبا عمل کردند. من امروز از یک منبع موثق شنیدم که کل آدم‌هایی که این‌ها در سراسر کشور توانستند جمع کنند و به خیابان بیاورند کمتر از 50 هزار نفر بودند. از این میان برخی مردم معترضند و برخی افراد آموزش دیده و حقوق بگیر. ملت ایران جنگ را فهمیدند و با هوشیاری دارند پیش می برند.

وی ضمن اشاره به نقش مهم رسانه در این جنگ گفت: در این جنگ هیبریدی باید رسانه‌ها با آمادگی وارد جنگ می‌شدند. رسانه‌ی ما باید در مقابل رسانه‌های دشمن کنش داشته باشد. باید برنامه‌های روشنگرانه تلویزیون هر روزه می‌شدند و این جنگ هیبریدی و سوریه‌سازی ایران را برای مردم تبیین می‌کردند. باید روزنامه‌های انقلابی جدی‌تر پای کار می‌آمدند. این 5500 نفر مسئولی که می‌گویند فرزندانشان خارج از کشورند کی هستند؟ در این جنگ هیبریدی بلافاصله باید مجلس انقلابی ما یک تحقیق و تفحص بگذارد و تمام کسانی که بچه‌هایشان خارج از کشورند به مردم معرفی کنند و آن‌هایی را که سر کارند از کار برکنار کنند تا دست خارجی‌ها بسته شود. چون آن‌ها با نفوذشان دارند کار می‌کنند. من آمار نگرفتم که چند تا از بچه‌های روسای جمهور بچه‌هایشان خارج هستند اما غیر از آقای رجائی و حضرت آقا و آقای احمدی‌نژاد و آقای رئیسی کسی را سراغ ندارم که بچه‌هایشان آن طرف نباشند. بچه‌های بقیه خارج هستند و غرب باورند. سلبریتی‌ای که فرزندش خارج از کشور است و خانواده‌اش جزء پیکاری‌های اول انقلاب است و خودش در جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده اما مدام علیه آن صحبت می‌کند، باید مطبوعات این را بنویسند و به اطلاع مردم برسانند.

وی ادامه داد: مطبوعات انقلابی به نظر من متوجه جنگ نشدند و پای کار نیامدند و رسانه ها هم 24 ساعته کار نکردند.

کارگردان «یتیم‌خانه ایران» خطاب به هنرمندان گفت: برادرانه و به عنوان یک کهنه سرباز سینما به هم‌صنفی‌هایم عرض می‌کنم که این قدر سریع احساساتی نشوید. اگر حکومت اسلامی را نمی‌خواهید و بچه‌هایتان در خارج هستند و من خبر دارم که برخی از شما با سفرای چهار کشور فرانسه، آلمان، انگلیس و کانادا در تماس هستید و برای شما کارهایی انجام داده‌اند و شما می‌خواهید برای آن‌ها کارهایی انجام دهید، فکر کنید این رحمتی که جمهوری اسلامی به شما دارد کمی تصمیمش عوض شود. اینجا دفتر کار شما و منبع درآمدتان است. به خاطر منافع خودتان این کار را نکنید. آن‌هایی هم که ایران و وطنتان را دوست دارید بدانید که این‌ها به دنبال تجزیه وطن هستند و وطن در خطر می‌افتد. البته قطعا ملت نخواهند گذاشت اما شما هم به دنبال چیزهایی نباشید که ما را دوقطبی کنند.

وی در پایان گفت: ما یک ملتیم به نام ملت ایران که روی پای خودمان ایستاده‌ایم و پیش خواهیم رفت. آن‌ها که زیر دشداشه آقای بن سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند بدانند که با دلارهای این قارون و شلوغ کردن‌های شما و شبکه‌های من‌وتو و بی‌بی‌سی، هرگز به این وطن خدشه‌ای وارد نخواهد شد. ملت ایران پشت سر هم ایستاده‌اند و محکم پیش خواهیم رفت و ان‌شاالله 4 سال آینده در انتخابات نیز هرکس را خواستیم انتخاب می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید