خانه خانه2 آغاز عرضه اینترنتی مستند «گزارش یک سقوط»/روایتی از سوختن سرمایه سهامداران

آغاز عرضه اینترنتی مستند «گزارش یک سقوط»/روایتی از سوختن سرمایه سهامداران

به گزارش راه نوشت، عرضه اینترنتی مستند «گزارش یک سقوط» به کارگردانی قاسم اکبری و تهیه کنندگی محمد جواد معصومی در سایت عماریار آغاز شد.

درست سال پیش بود که به دلیل فضاسازی‌های رسانه‌ای و دعوت مسئولان، بسیاری وارد بازار بورس شدند.

در حالی که بازار های بورس دنیا به علت کرونا در 5 ماهه ابتدایی سال 99 در حال ریزش بود، بازار بورس ایران صعودی و در حال رشد بود. به طوری که در مرداد ماه شاخص کل 4 برابر فروردین ماه بود.

سرانجام این بازار به طور ناگهانی و در اوایل مردادماه _درست یک هفته بعد از این که رییس جمهور اذعان کرده بود بورس بهترین جا برای سرمایه‌گذاری است_ سقوط کرد. سرمایه های مردم سوخت و مردم بهت‌زده از آن‌چه بر سرشان آمده بود، در مقابل این سازمان تجمع و دست به اعتراض زدند.

درست در همین حین و در مهر ماه، قاسم اکبری، کارگردان این مستند، با توجه به این که حدس می زد این اتفاقات ادامه‌دار باشد، ساخت مستندش را شروع کرد. او برای بررسی دقیق‌تر و کارشناسانه‌تر با گروه «نود اقتصادی» هم در تعامل بوده است.

مستند «گزارش یک سقوط»، به بررسی وضعیت بورس کشور و علل سقوط این نهاد اقتصادی مهم در سال 99، با حضور کارشناسان اقتصادیِ «نود اقتصادی» می‌پردازد.

این مستند جزء کارهای بسیار خاص است؛ به‌دلیل آن‌که نوع پردازش و نگارش اثر، کار را متفاوت کرده و نگاه تحلیل‌گر و کارشناسی آن، بسیار تأثیرگذار است.

عموم مردم و علاقه‌مندان  برای تماشا و دانلود مستند جذاب «گزارش یک سقوط»، می‌توانند به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید