خانه خانه2 اکران «منصور» برای شهرهای فاقد سینما/ ثبت نام در سامانه عماریار

اکران «منصور» برای شهرهای فاقد سینما/ ثبت نام در سامانه عماریار

به گزارش راه نوشت، فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی به زودی در سراسر سینما های کشور اکران می شود.

فیلم سینمایی «منصور» از روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در سینماها به نمایش در خواهد آمد.مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش هم در گفتگویی، این خبر را تایید کرد.احسان محمدحسنی، رییس سازمان هنری-رسانه‌ای اوج نیز در نشست خبری چند روز پیش، از اکران این فیلم در هفته‌های آتی خبر داده بود. همزمان با شروع اکران فیلم منصور در سینماهای سراسر کشور، اکران آن در شهر ها و مناطق فاقد سینما هم آغاز می شود.

اولین اکران این فیلم سینمایی، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود که با استقبال اهالی رسانه هم روبه رو شده بود.منصور در آن دوره از جشنواره برای بهترین کارگردانی و بهترین جلوه های ویژه بصری نیز نامزد شده بود.به گفته تهیه کننده این فیلم، «منصور» اثری جوان پسند مانند فیلم «ایستاده در غبار» است.

این فیلم به زندگی شهید ستاری را در دوران جنگ دنبال می‌کند و تلاش‌هایی که در زمینه احیا و توسعه نیروی هوایی کشور داشته و موانع متعددی که با آن‌ها روبه‌رو شده. علاوه بر اینکه صرف پرداختن به یکی از مهم‌ترین مردان ارتش در دوران جنگ در نوع خودش مایه کنجکاوی است، تحلیلی که منصور از جایگاه و تاثیر یک نخبه در سیستم ارائه می‌دهد کاملا جای بحث دارد و بی‌ربط به وضعیت کنونی کشور نیست.

تهیه کنندگی این فیلم سینمایی که از محصولات سازمان رسانه‌ای «اوج» است را جلیل شعبانی برعهده دارد. محسن قصابیان، لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، سید جواد هاشمی و قاسم زارع بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان برای درخواست اکران فیلم منصور می توانند به سامانه عماریار مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید