خانه خانه2 کتاب «دکوپاژهای برزخی» منتشر شد / تحلیلی بر سریال وضعیت سفید براساس...

کتاب «دکوپاژهای برزخی» منتشر شد / تحلیلی بر سریال وضعیت سفید براساس مبانی معرفت‌شناسی سینمای دینی

به گزارش راه‌نوشت، کتاب «دکوپاژهای برزخی»؛ تحلیلی بر سریال وضعیت سفید براساس مبانی معرفت‌شناسی سینمای دینی نوشته نعمت‌الله سعیدی، از سوی انتشارات «راه یار» روانه بازار نشر شد.

در بخشی از پیش‌گفتار این کتاب این‌طور آمده است: در تاریخ هنر از همسایگی فلسفه و ادبیات بسیار گفته‌اند و نمایشنامه هم از صناعات ادبیات است و هم در شمار تفلسف. هنر مدرن در ایران امروز اما به دلایل و علل عمدی و سهوی، از معرفت بومی و تفکر ایرانی کم‌وبیش جدا افتاده است.
 
سریال تلویزیونی «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله در سال 1390 از شبکه سه سیما پخش شد. داستان سریال مربوط به زمان شروع موشک‌باران تهران در جریان جنگ تحمیلی است که بر اثر آن، اعضای خانواده‌ای پرجمعیت که تقریبا همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند، برای دوری از حملات دشمن، ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می‌شوند.
 
کتاب «دکوپاژهای برزخی» که برخی از سکانس‌های سریال «وضعیت سفید» به‌صورت QRکد در آن آمده، در 392 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 85 هزار تومان از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شده است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌، علاوه بر کتابفروشی‌ها، می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر @raheyarpub و سایت vaketab.ir نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید