خانه خانه3 کارگردان انیمشن خلیج فارس: عمار پیشرو سینمای ایران برای صدور انقلاب خواهد...

کارگردان انیمشن خلیج فارس: عمار پیشرو سینمای ایران برای صدور انقلاب خواهد بود

به گزارش راه نوشت، کارگردان انیمیشن مستند «نبرد خلیج فارس» گفت: عمار در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از جشنواره‌های پیشروصادرکننده انقلاب تبدیل خواهد شد. به گفته او عمار با این همه استعداد طوفان خواهد کرد.

«فرهاد عظیمیا» کارگردان انیمیشن مستند «نبرد خلیج فارس» که در سومین جشنواره فیلم مردمی عمار، در بخش تاریخ انقلاب برگزیده شده است، گفت: این مستند درباره ناگفته‌های جنگ و دفاع از نفت‌کش‌های ایرانی در خلیج فارس در مقابل جنگنده‌های فرانسوی و انگلیسی است.

وی در خصوص اکران این انیمیشن گفت:‌اولین اکران این انیمیشن در جشنواره فیلم مردمی عمار بود اما در جشنواره‌‌های استانی و کشوری نیز شرکت کرده و جایزه‌هایی را برده است.

عظیمیا در خصوص جشنواره فیلم مردمی عمار گفت: عمار جشنواره‌ای است که مردمی و مردم نهاد است، این جشنواره به گونه‌ای است که از خاصیت مردمی بودنش استفاده می‌کند و استعداد‌های درونی مردم و جوانان را کشف می‌کندو به آنها راه نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: عمار در آینده‌ای نزدیک به دلیل شبیه بودن به فطرت انسانی که همان آرمان‌های انقلابی است جهانی خواهد شد. و به زودی یکی از جشنواره‌های پیشرو صادرکننده انقلاب خواهد شد. 

عظیمیا معتقد است: راهی را که جشنواره‌های دیگر در 30 سال پیموده‌اند عمار در مدت کمتر از چندسال طی خواهد کرد.

به گفته عظیمیا عمار با این همه استعداد به زودی طوفان خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید