خانه خانه3 پیشنهاد فجر چهلم (1) / قصه یک عشق در دل حوادث سیاسی...

پیشنهاد فجر چهلم (1) / قصه یک عشق در دل حوادث سیاسی تاریخ معاصر ایران

فیلم سینمایی «ضد» دومین ساخته سینمایی امیرعباس ربیعی به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی فیلمی درام و سیاسی است که در بستر یک روایت عاشقانه به شخصیت شهید بهشتی و عملکرد حزب توده ایران در سال‌های ابتدایی انقلاب می‌پردازد و ماجرای آن از ۱۴ اسفند ۵۹ تا ۷ تیر روایت می‌شود. در این فیلم شخصیت‌هایی چون نورالدین کیانوری و احسان طبری به تصویر کشیده شده‌اند.

امیرعباس ربیعی کارگردان جوان سینمای ایران که پیشتر با فیلم سینمایی «لباس شخصی» حضوری موفق در جشنواره فیلم فجر را برای خود به ثبت رسانده امسال با فیلم سینمایی «ضد» و ترکیب متفاوتی از بازیگران راهی این رویداد بزرگ سینمایی شده تا شانس خود برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره را بیازماید.

وی برای فیلم سینمایی «لباس شخصی» نامزد بهترین فیلم اول در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شده بود.

«ضد» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد، از تازه‌ترین محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری است که روز چهارشنبه 20 بهمن در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود.

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: «بعضی آدم‌ها می‌توانند بر «ضدِّ» هدفی باشند که همه می‌پندارند در خدمت آن هستند. این «ضد» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد»

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، مجید پتکی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی سایر بازیگران «ضد» هستند.

سایر عوامل «ضد» عبارتند از؛ مشاور فیلمنامه: جواد موگویی، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، مدیر صدابرداری: علی عدالت‌دوست، طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار، دستیار کارگردان: بهمن حسینی، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس: کورش جوان، مشاور رسانه‌ای: هادی فیروزمندی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول سازمان سینمایی سوره.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید