خانه خانه3 پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

به گزارش راه‌نوشت، رسانه‌های بین‌المللی در فقدان مرحوم نادر طالب‌زاده پیام‌هایی منتشر کردند که در ادامه برخی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

1- پست تویتتری سازمان آمریکایی با نام «اگر آمریکایی‌ها می‌دانستند» در خصوص فوت آقای نادر طالب‌زاده:
در این توییت با قرار دادن عکس مصاحبۀ خانم الیسون ویر (نویسنده و فعال آمریکایی، مدیر اجرایی سازمان «اگر آمریکایی‌ها می‌دانستند» و فعال حقوق فلسطین) با آقای طالب‌زاده این مطلب نوشته شده است:
«مصاحبه الیسون ویر با نادر طالب‌زاده، فیلمساز برجسته بشردوستانه ایرانی، سلبریتی رسانه‌ای که به طرز غم انگیزی درگذشت. خزانه‌داری آمریکا او را تحریم کرد زیرا کار او بسیار مهم بود.»

پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

آدرس مطلب در توییتر:

https://twitter.com/ifamericansknew/status/1520480076541825025

2- رسانۀ اسلامی « Basira Press» در پیج توییتر خود این مطلب را دربارۀ آقای نادر طالب‌زاده نوشت:

«یک دلیل برای بزرگداشت مرحوم نادر طالب زاده (ره): به بدنامی که در بین مسلمانان در مورد مشاغل هنری وجود دارد پایان داد، یعنی این مساله که نبودن در STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات)، برابر با «شکست» است. این ذهنیت پسااستعماری، امت را از ایجاد یک مرکز قدرتمند سینمایی برای مبارزه با هالیوود صهیونیستی باز می‌دارد. این ذهنیت، حوزۀ هنر و سینما را برای آن آن عدۀ معدودی محدود می‌کند که فاقد بینش و اعتماد به نفس هستند؛ از همین رو آنها صرفا سریال‌های بسیار غیرواقعی و دلسرد‌کننده دربارۀ ضربه زدن و گریستن برای صدا و سیما تولید می‌کنند. به ندرت می توان فردی مانند طالب زاده را با بصیرت در این زمینه یافت. من فرزندان آینده‌ام را به گونه‌ای تربیت خواهم کرد که توانایی هنری داشته باشند، در حالی که به صورت همزمان برای مواقعی مانند عدم موفقیت شغل هنری یا عدم تمایل آنها برای انجام کار هنری به صورت تمام وقت، آنها را تشویق به دنبال کردن مهارت‌های غیر هنری می‌کنم.

پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

آدرس این پیام در توییتر:

https://twitter.com/BasiraPress/status/1520328747215380481

همچنین « Basira Press» پیام دیگری به این شرح در پی درگذشت آقای نادر طالب‌زاده منتشر کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون
خداوند آقای طالب زاده را به خاطر کار فوق العاده‌اش که همفکران را در سراسر جهان گرد هم آورد، اجر دهد و هر گونه کاستی را ببخشد. ضایعۀ بزرگی است. امید است که نسل های آینده ما پر از غول‌های سینمای اسلامی آینده برای مبارزه با هالیوود باشند.»

پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

آدرس این پیام در توییتر:

https://twitter.com/BasiraPress/status/1520096580656943105

3- پیج خبری Flying News در یوتیوب از کشور پاکستان خبر درگذشت آقای نادر طالب‌زاده را به این صورت منتشر کرد:

«دوستان عزیز از صمیم قلب خبر بسیار غم انگیزی را به اطلاع شما می رسانیم که نادر طالب‌زاده فیلمساز ایرانی در سن 68 سالگی دار فانی را وداع گفت. هنرمند اسطوره‌ای درگذشت. نادر طالب‌زاده هنرمند بزرگ تاریخ ایران بود. تاریخ، این هنرمند اسطوره‌ای را به یاد خواهد داشت. طالب‌زاده بازیگر بزرگ ایرانی بود که فیلم‌های فوق‌العاده‌ای داشت، فیلم‌های فوق‌العاده‌ای بازی کرده بود. صمیمانه درگذشت نادر را تسلیت عرض می‌کنیم. خدا روحش را قرین رحمت کند. نادر همچنین عاشق محبوب آیت الله خامنه‌ای بود. صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها را به دوستان و خانواده او و شما عرض می‌کنیم.»

پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

آدرس پیام در یوتیوب:

https://www.youtube.com/watch?v=r6RJDC5QLDM

4- خبرگزاری المیادین به مناسبت درگذشت آقای نادر طالب‌زاده این پیام را در صفحۀ فیسبوک خود منتشر کرد:
«جهان یک چهره کلیدی از فرهنگ و مقاومت جهانی را از دست داده است: فیلمساز ایرانی جنگ ایران و عراق را مستندسازی کرد، هرگز دانش را از دانشجویانش دریغ نکرد و – البته – توسط آمریکا تحریم شد.

پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

آدرس این پیام در فیسبوک:

https://www.facebook.com/search/posts?q=nader_talebzadeh&filters=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%3D

همین پست در توییتر:

https://twitter.com/MayadeenEnglish/status/1520709146726830084

5- انجمن اقدام اسلامی امل، یکی از مهمترین احزاب سیاسی اسلامگرا در بحرین در پی درگذشت نادر طالب‌زاده نوشت:

«جامعه اقدام اسلامی «امل» درگذشت کارگردان مستند مقاومت و یکی از برجسته‌ترین پیشکسوتان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران، حاج «نادر طالب زاده» را تسلیت می‌گوید.»

پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

آدرس پیام در توییتر:

https://twitter.com/AmalSociety/status/1520802071746064385

6- خبرگزاری IdeallyaNyheter نیز طی خبری جملۀ خانم الیسون ویر را نقل قول کرد که در پی درگذشت مرحوم طالب‌زاده گفت:

«فقدان نادر طالب زاده ضایعه‌ای برای دنیاست»

پیام رسانه‌های بین‌المللی در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

آدرس این پیام در توییتر:

https://twitter.com/ideallyanyheter/status/1520794421075357696

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید