خانه خبر پخش ویژه برنامه «افق سینما» به مناسبت جشنواره فیلم «مقاومت»

پخش ویژه برنامه «افق سینما» به مناسبت جشنواره فیلم «مقاومت»

به گزارش سایت راه نوشت، ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، «افق سینما» همزمان با روزهای پایانی جشنواره فیلم «مقاومت» به مدت ۸ روز از شبکه افق سیما به نمایش درخواهد آمد.

در این ویژه برنامه فیلمسازان سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مسئولان فرهنگی، کارشناسان و منتقدان، مهمان «افق سینما» خواهند شد.

این ویژه برنامه از جمعه ۳۰ آبان ماه به مدت ۸ روز از ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

مدیران بخش های مختلف جشنواره نیز با حضور در این برنامه هر یک به ارائه توضیحات پیرامون بخش های متبوعه خود خواهند پرداخت.

اجرا و سردبیری برنامه «افق سینما» بر عهده سعید الهی کارشناس سینما و رسانه بوده و تهیه‌کنندگی آن را علی اکبر کرد عهده دار است.

«افق سینما» در این ویژه برنامه به مباحث اندیشه ورزی در سینما، مستندسازی انقلابی، بازنمایی خدمات ارتش، موانع توسعه سینمای استراتژیک، حمایت دستگاه های اجرایی، نقش تلویزیون در ادای دین به تاریخ انقلاب، فرهنگ مقاومت و جسارت هنرمندان در برابر جریان نفوذ در سینمای ایران خواهد پرداخت.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید