خانه خبر واکنش کارگردان سینما به افزایش قیمت سکه و وجود سکانسی با موضوع...

واکنش کارگردان سینما به افزایش قیمت سکه و وجود سکانسی با موضوع قیمت سکه در فیلم تازه اش – اون موقع که فیلمنامه رو می نوشتیم سکه 4 تومن بود، فیلمنامه که تأیید شد سکه شد 7 تومن، موقع فیلمبرداری شد 11 میلیون و الان هم که کار تموم شده سکه وارد کانال 13 میلیون شده

به گزارش سایت راه نوشت، محمد حسین امانی کارگردان سینما که تله فیلم وانتافه آخرین اثر در کارنامه اش محسوب می شود، در پستی اینستاگرامی در واکنش به تورم این روزهای جامعه چنین نوشته است:

وقتی شروع به نوشتن وانتافه کردیم، یه جا تو فیلمنامه بود که کاظم داستان ما یعنی شخصیت اصلی، قیمت سکه رو می فهمید و حالش بد میشد. اون موقع تو فیلمنامه قیمت رو نوشته بودیم ۴ میلیون!

وقتی فیلمنامه تایید شد قیمت سکه شده بود ۷ میلیون و وقتی داشتیم فیلم میگرفتیم ۱۱ میلیون. حالا اما قیمت وارد کانال ۱۳ میلیون شده و خدا به داد شنبه و یکشنبه وعده داده شده برسه که امیدوارم هممون جون سالم بدر ببریم…???

پ.ن: وانتافه از میدون فردوسی راه افتاد، به احمد آباد رفت و از اونجا به لواسون و سپس به کویر قم. راه سخت بود اما گروه حرفه ای و کاربلد این مسیر رو برام یه تجربه و سفر لذت بخش کردن. انشاالله که نتیجه کار، زحمات این گروه رو جبران کن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید