خانه خانه2 نوروز 1401 را با عماریار، دلنشین سپری کنید / هر روز یک...

نوروز 1401 را با عماریار، دلنشین سپری کنید / هر روز یک بسته شگفتانه

به گزارش راه‌نوشت، عماریار به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو برنامه ویژه‌ای تدارک دیده تا اوقات فراغت شادی را به شما مخاطبان عزیز هدیه کند.

در برنامه عیدانه عماریار که از 27 اسفند آغاز شده و تا 13 فروردین ادامه دارد، هر روز یک بسته شگفتانه در نظر گرفته شده است. این بسته شامل آثار متنوع داستانی، مستند، انیمیشن، آموزشی و نماهنگ است که همگی برای اولین بار از عماریار منتشر می شوند.

20 انیمیشن سینمایی ایرانی و خارجی از جمله صلحبانان با موضوع جنگ‌های سیاره‌ای، موچولوها به کارگردانی هادی روزبهانی که شهر مورچه‌ها را به تصویر کشیده و فوتبال رباتی محصول کشور چین در این فهرست دیده می‌شوند و در میان آثار داستانی، فیلم سینمایی فلورا و اولیس به کارگردانی لنا خان، تله‌فیلم چند قطره آبان با موضوع تشییع شهدای ۲۵ آبان اصفهان و داستانی مأمور آب حضور دارند.

همچنین آثار مستند در دو دسته‌ی مستندهای تکی شامل 13 مستند و بسته مستندهای موضوعی عرضه شده‌اند. بسته‌های موضوعی مشتمل بر بسته مستندهای «بریم ایران بگردیم» ( آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و طبیعت ایران)، «بریم روستا» (مجموعه آثار مرتبط با زندگی شیرین روستایی) و «بهار» است. علاوه بر این 25 مستند برتر سال 1400 عماریار که در سال اخیر جزء آثار پرمخاطب عماریار، اکران‌های مردمی و تلویزیون بوده‌اند و اکنون در رقابت نظرسنجی برترین مستندهای جبهه فرهنگی انقلاب حضور دارند، از 6 فروردین به صورت رایگان در عماریار قابل تماشا می‌شوند.

2 دوره‌ آموزشی شامل دوره آموزشی بهروز افخمی و دوره آموزشی «قلم» نیز در این شگفتانه حضور یافته‌اند.

گفتنی است خرید اشتراک سه و شش ماهه عماریار با تخفیف ویژه‌ی 50 درصد از نیمه شعبان شروع شده و تا 13 فروردین ادامه می‌یابد.

برای تسهیل دسترسی شما به آثار نوروز یک صفحه جداگانه درنظر گرفته شده که می توانید آن را در نشانی

Ammaryar.ir/norooz1401 بیابید یا اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید