خانه خانه2 نوجوانان ماحِ جهرم و نوجوانان فضای مورد حمایتِ وزیر جوان / ماح...

نوجوانان ماحِ جهرم و نوجوانان فضای مورد حمایتِ وزیر جوان / ماح روایتی از رشد متعادل یک نوجوان

به گزارش سایت راه نوشت، صحبت‌های نوجوانی با زنی ولنگار در فضای مجازی «آه‌ها» بلند می‌کند و نمونه‌ای از قربانیان لجنزار فضای بی‌قانونِ مجازی را عیان می‌کند؛ در این میان وزیرِ جوان مسئولیت را به دوش نهادهای دیگر می‌نهد! واکنشی آشنا از دولتِ لیبرال.

وزیرِ بی‌مسئولیت می‌داند که در ساختار هر نظامی باید تمام مجموعه‌ها هماهنگ با هم و در راستای هدفِ آن نظام گام بردارند تا نتیجه‌ی مطلوب حاصل شود؛ لذا قصور هر مسئولی در این عرصه آسیب‌زاست.

در این میان، افرادی مخلص و انقلابی با پذیرشِ تکلیفِ سازندگی، مسجدی را بنا نهادند که به شکوفایی استعدادهای نوجوانان و هدایت آن‌ها در مسیر درست و متعالی در کنار خداباوری و دین محوری، پایه‌های انسانی انقلاب را می‌سازند.

مستند ماح، مصداقی است که به مسئولین تربیتی یادآور می‌شود، اگر به همه ابعاد شخصیتی و گرایش‌های یک نوجوان به یک اندازه بها داده شود و هیچ میلی برای ارضای میلی دیگر فدا نگردد، رشد متعادل حاصل خواهد شد.

نوجوان لایو و نوجوان تربیت یافته مسجد امام حسین فطرتش یکسان و پاک است و تفاوت در بستر مهیا شده برای شکوفایی اوست؛ یکی را گواهیان درمی‌یابد و دیگری را دشمن می‌رباید.

بدیهی‌ست که یک لایوِ سخیف قابل تعمیم و ناامید کننده نیست زیرا چشمِ بصیرِ انقلاب، امید به نوجوانان دارد و آنان را آینده‌سازان خطاب می‌کند. مادامی‌که امثال گواهیان تکثیر شده و امثال آذری جهرمی و امثال او، در پست مدیریتی فضای پراهمیت این روزهای کرونا، کمتر و کمتر شوند!

جهت اکران و تماشای این مستند به سایت این لینک مراجعه کنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید