خانه خانه1-3 نتایج مسابقه برترین مستند سال 1400 اعلام شد / «غیررسمی» در صدر...

نتایج مسابقه برترین مستند سال 1400 اعلام شد / «غیررسمی» در صدر آراء مردمی

به گزارش راه‌نوشت، نتایج نظرسنجی مسابقه برترین مستند سال 1400 جبهه فرهنگی انقلاب از سوی روابط عمومی سامانه عماریار اعلام شد.

بر این اساس، 10165 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که در این میان مستند «غیررسمی» به کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا با کسب 664 رای در جایگاه نخست انتخاب مردمی قرار گرفت.

همچنین مستندهای «ماح» به کارگردانی سیدعباس طهماسبی با 627، «پرواز 1:20» به کارگردانی مهدی نقویان با 594، «72 ساعت» به کارگردانی مصطفی شوقی با 560 و «لشکر زینبی» به کارگردانی محسن اردستانی رستمی با 508 رای به ترتیب مقام‌های دوم تا پنج آراء مردمی را از آن خود کردند.

در این نظرسنجی که از 12 اسفند آغاز شد، 25 مستند منتخب سال 1400 سامانه عماریار که در سایت، اکران‌های مردمی و تلویزیونی بیشترین مخاطب را داشتند، حضور یافتند که از این میان 5 مستند با آرای مردمی برتر شناخته شدند.

گفتنی است 25 مستند حاضر در مسابقه برترین مستند سال 1400 را می توانید تا 15 فروردین ماه، به طور رایگان از سامانه عماریار به آدرس Ammaryar.ir تماشا کنید. (جهت دسترسی آسان اینجا کلیک کنید.)

مستندهای حاضر در این نظرسنجی عبارت‌اند از:

مستند دیوانگی، مستند کمیته، مستند چرا سوریه، مستند غیر رسمی، مستند نان گزیده ها، مستند مجمع عقلا، مستند امتحان، مستند اگلانتین، مستند ضد، مستند خاطرات بادیه، مستند تروکاژ، مستند زندگی میان پرچم های جنگی، مستند جستجوگر، مستند چشمه‌ای در میانچال، مستند لشگر زینبی، مستند دیوارکش، مستند آقا مرتضی، مستند پا به ماه، مستند پرواز 1:20، مستند برادر مرگ، مستند فروشنده، مستند آن زمستان، مستند 72 ساعت، مستند ماح، مستند به توان چهل

اسامی برندگان قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

9 دیدگاه‌ها

  1. سلام خداقوت
    ضمن تبریک نوروز1401و حلول ماه مبارک رمضان1443 خدمت راه نوشتی ها ، و تشکر بابت نظرسنجی انتخاب برترین مستند سال 1400 جبهه فرهنگی انقلاب که حرکت خوبی بود نسبت به اهمیت دادن به سلیقه های مختلف نگاه مردمی و مشوق برای مستند سازان که به سلیقه های آنان در این جبهه اهمیت می دهند.

  2. خیلی از مستند های خوب سال گذشته نیستند توی این نظرسنجی به نظرم بهتر بود برای راهیابی خیلی از این مستندها به نظر سنجی هم یک فرآیند مشخض و دقیق در نظر گرفته بشه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید