خانه خانه3 «منصور» آبان ماه اکران می شود/ روایت جوان پسند از زندگی شهید...

«منصور» آبان ماه اکران می شود/ روایت جوان پسند از زندگی شهید ستاری

به گزارش راه نوشت، در حالی که در مصوبات جلسه امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه شورای صنفی نمایش، نامی از فیلم سینمایی «منصور» ساخته سیاوش سرمدی برده نشده بود، حال خبر رسیده که این فیلم در آستانه اکران عمومی قرار دارد.

فیلم سینمایی «منصور» از روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در سینماها به نمایش در خواهد آمد.مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش هم در گفتگو، این خبر را تایید کرد.احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری-رسانه‌ای اوج نیز امروز ۲۵ مهرماه در نشست خبری از اکران این فیلم در هفته‌های آینده خبر داده بود.

شعبانی، تهیه کننده فیلم گفته است:«ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا «منصور» فرم جدید و جوان پسند داشته باشد و با توجه به فرم جدید و داستان متفاوتی که درباره فردی است که تمام تلاش خود را می‌کند تا صنعت هواپیماسازی را یک قدم جلو ببرد، می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد. به عنوان مثال «ایستاده در غبار» نیز فیلمی بود که به معرفی یک قهرمان ملی پرداخته و توانسته بود مخاطبان بسیاری را به سینما جذب کند.»

فیلم سینمایی منصور

فیلم سینمایی «منصور» با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملاً ایرانی ساخته شده و در آن بخش‌های ناگفته‌ای از هشت سال دفاع مقدس روایت شده است.

تهیه کنندگی این فیلم سینمایی که از محصولات سازمان رسانه‌ای «اوج» است را جلیل شعبانی برعهده دارد. محسن قصابیان، لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، سید جواد هاشمی و قاسم زارع بازیگران این فیلم هستند.

منبع:صبا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید