خانه یادداشت مستندی برای انقلاب در خیابان روزولت - چه شد که سفارت آمریکا...

مستندی برای انقلاب در خیابان روزولت – چه شد که سفارت آمریکا تسخیر شد؟

به گزارش سایت راه نوشت، 13 آبان که فرا می رسد تبلیغات و رسانه ها ما را بار دیگر با خباثت‌های شیطان بزرگ آشنا می کند و یک یادآوری کوچک برای ما انجام می دهد.

13 آبان یاد آور انقلاب دوم ایران به دست دانشجویان است، انقلابی که در سال 58 رخداد و مستند «انقلاب در خیابان روزولت» سعی دارد نگاهی به آن بیندازد و به ریشه های رویداد تسخیر لانه جاسوسی بپردازد.

این مستند بیست دقیقه ای سعی دارد به بررسی ابعاد مختلف تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان ایرانی بپردازد و شاید بزرگ ترین تفاوت این مستند را داشتن سیری تاریخی دانست که مخاطب را به طور جامع با روند تسخیر سفارت آمریکا در ایران آشنا می کند.

این که چه شد دانشجویان مسلمان پیرو خط امام تصمیم گرفتند تا سفارت آمریکا را تسخیر کنند دیگر سؤالی است که مخاطبان با تماشای این مستند به آن دست پیدا می کنند و ما با دیدن این مستند متوجه می شویم که چرا دانشجویان انقلابی به این نقطه می‌رسند که نمی‌شود آمریکا در ایران سفارتی داشته باشد.

بررسی حرکات فتنه انگیز آمریکا و اهداف شوم او، در طول سال های طولانی در این مستند را به خوبی می بینیم.

طول مدت این اثر از نقاط مثبت آن به حساب می آید زیرا کارگردان تلاش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن پیام خود را به مخاطب برساند و او را خسته نکند.

در کنار تمامی این نقاط مثبت نمی توان از یک نکته چشم پوشی کرد و آن هم داشتن زیرنویس ضعیف است که با توجه به این که زبان اصلی مستند انگلیسی است کارگردان اثر می توانست فیلم را دوبله کند تا مخاطب عام بیشتر با آن ارتباط برقرار کند.

پخش لحظاتی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و تناسب آن با موضوع مستند به طور حتم نقطه عطف این مستند و بهترین پایان ممکن برای آن بوده است.

شما مخاطبان هم اگر علاقه مندید تا این اتفاق مهم و اثرگذار تاریخ ایران را مرور کنید به سایت عماریار سر بزنید و به تماشای این مستند بنشینید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید