خانه خانه1-1 فروش 100 میلیونی فیلم موقعیت مهدی در اکران‌های مردمی عمار / از...

فروش 100 میلیونی فیلم موقعیت مهدی در اکران‌های مردمی عمار / از نخستین تجربه اکران در رضوانشهر گیلان تا حمایت از فیلم در خطبه های نماز جمعه سبزوار

به گزارش راه‌نوشت، فروش فیلم سینمایی موقعیت مهدی پس از یک هفته از آغاز اکران‌های مردمی عمار به رقم 102 میلیون تومان رسید.

از آغاز ثبت نام اکران فیلم “موقعیت مهدی” بیش از 930 درخواست برای اکران این  فیلم در سامانه اکران مردمی ثبت شده که تا به این لحظه 89 سانس اکران انجام شده و 6393 به تماشای این اثر نشستند.

از حاشیه‌های جالب توجه اکران های مردمی فیلم موقعیت مهدی می‌توان به فروش بیش از 3 میلیون تومانی آن در شهرستان رضوانشهر گیلان اشاره کرد. رضوانشهر از شهرهای فاقد سینمای ایران است که توانست در نخستین تجربه اکران یک فیلم در شهر خود به فروش 3 میلیون و 300 هزارتومانی دست پیدا کند.

از دیگر نکات حائز اهمیت در ارتباط با این فیلم حمایت حجت الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار در خطبه های نماز جمعه بود.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با حمایت از فیلم موقعیت مهدی و دعوت مردم به تماشای آن گفت: از هنر و سینمای انقلاب، ما مردم باید حمایت کنیم و این نیاز امروز جامعه ماست، اثری که در تراز انقلاب است مثل اثر فاخر موقعیت مهدی باید حمایت شود.

فیلم سینمایی موقعیت مهدی، به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد، شش پرده از زندگی سردار شهید مهدی باکری را از زمان عقد تا شهادت برادرش حمید به تصویر می‌کشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با داشتن حداقل امکانات و ثبت درخواست خود در سامانه اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir، اقدام به اکران این فیلم در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، فرهنگسراها، مناطق فاقد سینما و … کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید