خانه دسته‌بندی نشده فروش یک میلیارد تومانی«منصور»/ هفتمین فیلم پرفروش سال تا بدین جای کار

فروش یک میلیارد تومانی«منصور»/ هفتمین فیلم پرفروش سال تا بدین جای کار

به گزارش راه نوشت، فیلم سینمایی منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی با محوریت زندگی شهید ستاری که 19 آبان ماه اکران آن آغاز شده بود، توانست در کمتر از پانزده روز به فروش یک میلیارد تومانی برسد.

این فیلم که هم‌زمان با فروش سینمایی، توسط سامانه عماریار هم اکران مردمی می‌شود، فیلم «تک خال»را در جدول فروش پشت سر گذاشت و اکنون هفتمین فیلم پرفروش سال سینماهای ایران است. لازم به ذکر است این فیلم طبق آمار سمفا، حدود چهل هزار نفر و در اکران‌های عمار بیش از شش هزار نفر را به سینماها آورده است و این عدد طی هفته های آتی قطعا بیش تر هم خواهد شد.

نخستین فیلم سینمایی سرمدی، در میزان فروش هفتگی هم پس از فیلم های گشت2، دینامیت و قهرمان، بیش ترین فروش هفتگی را دارد.همچنین پیش بینی می شود با تصمیم جدید شورای صنفی، مبنی بر بازگشایی سالن های سینما با ظرفیت صد در صدی، فروش «منصور» افزایش چشمگیری داشته باشد.

این فیلم مورد استقبال مخاطبان عام و خاص سینما واقع شده و در روز های اخیر چند تن از رجل سیاسی و فرهنگی، مردم را برای تماشای این فیلم به سینماها دعوت کرده اند.

لازم به ذکر است فیلم «منصور»، تاکنون بیش از 900 درخواست اکران مردمی و حدود 120 سانس نمایش فیلم در سامانه عماریار ثبت شده است.

گروه اکران مردمی سامانه عماریار تلاش دارند تا با نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران در مناطق فاقد سینما یا در مکان‌هایی مثل مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و … عدالت هنری را به کمک مردم در کشور برقرار کند.

شما هم می‌توانید با ثبت درخواست خود در سایت Ammaryar.ir یکی از اکران‌کنندگان این فیلم روز سینمای ایران باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید