خانه فیلم سینمایی فجر چهلم (6)- آغاز مراحل پس تولید جدیدترین ساخته بهروز شعیبی

فجر چهلم (6)- آغاز مراحل پس تولید جدیدترین ساخته بهروز شعیبی

به گزارش راه نوشت، در کمتر از دوماه مانده به جشنواره فیلم فجر، هر هفته به معرفی یکی از فیلم های کنجکاو برانگیز آن می پردازیم.این هفته به فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی»ساخته بهروز شعیبی می پردازیم.

بدون قرار قبلی ششمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده است. پگاه آهنگرانی به عنوان شخصیت اصلی، مقابل دوربین «بدون قرار قبلی» حاضر شده است. پیش از این نیز نام مصطفی زمانی، الهام کردا و صابر ابر به عنوان بازیگران اصلی در این پروژه، رسانه‌ای شده بود. 

فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته در آلمان به پایان رسید و اکنون عوامل فیلم در حال صدا گذاری و تدوین این اثر هستند تا به چهلمین جشنواره فجر برسد. گفتنی است که بهروز شعیبی، به غیر از این اثر در فیلم سینمایی «صورت فلکی» ساخته حسین دارابی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده: محمود بابایی، مدیر پروژه: علیرضا رضاداد، مجری طرح: محمد حسین انصاری، مشاور پروژه: بهزاد هاشمی، مدیر تولید: امیر نشاط، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، تدوین: عطا مهراد، عکاس: امید صالحی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس: هدی میرزائی، طراح چهره‌پردازی: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: میلاد فرج الهی.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید