خانه خانه3 شکنجه های منافقان سریال می شود/ مینی سریال عملیات مهندسی در مرحله...

شکنجه های منافقان سریال می شود/ مینی سریال عملیات مهندسی در مرحله نگارش

به گزارش راه نوشت، نگارش سریال «عملیات مهندسی» توسط حسین تراب‌نژاد در ۸ قسمت ادامه دارد و به دلیل مراحل تحقیق و نگارش مورد نیاز برای این سریال هنوز فیلمنامه کامل نشده است.

سعید سعدی، تهیه‌کنندگی این سریال را به عهده دارد و با اینکه یک بار کارگردانی برای آن انتخاب شده است اما هنوز کارگردانی قطعی ندارد. داستان این سریال درباره ماجرایی به نام عملیات مهندسی است که سال ۶۱ در گروهک تروریست منافقین اتفاق افتاد. پیش از این سریال‌های «ارمغان تاریکی»، «نفس»، «پروانه»، «شاهرگ» و… درباره عملیات منافقین در سال‌های دهه ۶۰ ساخته شده و روی آنتن رفته است.

گفتنی است که طی عملیات مهندسی منافقین که مبتنی بر شکنجه‌های سخت، شنیع و طاقت‌فرسا بود، تعدادی از پاسداران به طرز وحشتناکی به شهادت رسیدند. طالب طاهری و محسن میرجلیلی دو نفر از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی بودند که زیر شکنجه‌های شدید منافین در عملیات مهندسی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

سعدی در این سال‌ها سریال‌های «بچه مهندس»، «بعد از آزادی» و «نجلا» را تهیه کرده و تراب‌نژاد نیز سریال‌های «خانه امن»، «ترور خاموش»، «شرایط خاص»، «فوق سری»، «شوق پرواز»، «پرده‌نشین» و… را برای تلویزیون به نگارش درآورده است.

منبع:وطن امروز

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید