خانه خبر عماريار براي هفته بسيج چه برنامه هايي دارد - از مسابقه «با...

عماريار براي هفته بسيج چه برنامه هايي دارد – از مسابقه «با خانواده فيلم ببينيم» تا فيلم هاي «مدرسه عشق»

به گزارش سايت راه نوشت، سامانه «عماریار» به مناسبت آغاز هفته بسيج برنامه‌هاي ويژه‌اي تدارك ديده است. از جمله آن‌ها مي‌توان به «اكران آنلاين آثار شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت»، «فراخوان اکران خانوادگی فیلم‌ها»، برگزاري مسابقه «با خانواده فيلم ببينيم» و «ارائه كد تخفيف به مخاطبان» اشاره كرد.

اكران آنلاين آثار راه يافته به بخش مسابقه جشنواره مقاومت

دومین مرحله شانزدهمین دوره «جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت»، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. بنا بر این خبر، قرار است آثار منتخب این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت» و «فیلمسازان بسیجی»، در سامانه عماریار به صورت آنلاین اکران ‌شوند.

این اکران‌ها در مدت زمان یک هفته از یکم تا هفتم آذرماه، همزمان با هفته بسیج انجام می‌شود و علاقه‌مندان با مراجعه روزانه به این سامانه به نشانی Ammaryar.ir می‌توانند در جریان برنامه اکران فیلم‌ها قرار بگیرند.

اکران کنید، با خانواده فيلم ببينيد و جایزه بگیرید

هم‌زمان با هفته بسيج، سايت عماريار فراخوان اکران و تماشای خانوادگی فیلم‌های مناسب این هفته را منتشر کرد. بر این اساس، مخاطبان و علاقه‌مندان مي‌توانند در این هفته از اکران و تماشاي خانوادگي فيلم‌هاي سینمایی «آبادان یازده 60» و «23 نفر»، مستندهای «خاطرات موتورسیکلت» و «داغ قره‌باغ»، عكس یا فیلم بگيرند و در شبكه‌هاي اجتماعي به شناسه @Ammaryaradmin ارسال كنند و در قرعه‌کشی سه قطعه فرش متبرک حرم رضوی، سه اشتراک رایگان یک ساله عماریار و سه کارت هدیه 150 هزار تومانی شرکت كنند.

تخفيف ویژه برای هفته بسیج

مخاطبان و علاقه‌مندانی كه هم‌زمان با هفته بسيج، اشتراك عماريار را تهيه كنند، با استفاده از كد  aybsj99 می‌توانند از تخفیف ویژه تا 50 درصد بهره‌مند شوند.

فيلم‌های ویژه هفته بسيج در عماريار

اقدام ديگری كه سامانه عماريار برای این هفته در نظر گرفته، معرفي مجموعه فيلم‌هايي با عنوان «مدرسه عشق» است كه در آن آثار مناسب این روزها را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. در ادامه، معرفي تعدادی از این آثار می‌آید:

روايت 23 نفر بزرگ‌مرد كوچك

فیلم سینمایی «۲۳ نفر»، اقتباسی از خاطرات ۲۳ نفر از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.

اين فيلم به كارگرداني مهدي جعفري و تهيه‌كنندگي مجتبي فرآورده، در سازمان هنري رسانه‌اي اوج تهيه و توليد شده است.

روزي روزگاري در جبهه با خاطرات موتور سيكلت

فیلم دیگر، مستند «خاطرات موتورسيكلت» است كه داستان جذاب موتورسواران جوان و متمولی را روایت می‌کند که با آغاز جنگ تحمیلی، تحت تأثیر شهید چمران راهی جبهه‌‌های جنگ شدند.

اين مستند، به كارگرداني اميرحسين نوروزي، توانست برنده جایزه شهید آوینی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت و مستند برگزيده دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شود.

بسيج؛ مدرسه عشق

مستند «مدرسه عشق»، ديگر اثری است كه معرفي می‌شود. این مستند، تاریخچه بسیج و فعالیت‌های مختلف آن در زمینه‌های دفاع مقدس، علمی، فرهنگی، امنیت و خدمت‌رسانی در طی چهار دهه اخیر را بررسی می‌کند.

اين مستند به كارگرداني ايمان گودرزي، در اداره فيلم و نمایش بسيج تولید شده است.

عابدان كهنز؛ روايتي از يك پايگاه بسيج متفاوت

مستند فوق‌العاده ديدني «عابدان كهنز»، روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان بسیجی مسجد امیرالمومنین (ع) کُهَنز شهریار است که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه ۸۸ و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند.

اين مستند به كارگرداني مجيد رستگار در مدرسه اندیشه و هنر (ماه) تهيه و توليد شده است.

مستند معلم؛ كشتي كج با چاشني مرام پهلواني

دیگر فیلم اين بسته مستند «معلم» است. اين اثر روايتي از «حاج احمد علمایی» دارد که خصلت و خصوصیات یک بسیجی واقعی را در خود پرورش داده و بسیجی‌های بسیاری را هم تربیت کرده است.

اين مستند به كارگرداني محمدحبيبي منصور و نويسندگي مرتضي قاضي توليد شده است.

مستندهاي «بر اثر زلزله»، «کوچه نقاش‌ها»، «بچه‌های عباس»، «خیابان شهادت»، «سیاح»، «هر روز»، نماهنگ «شبیه افسانه‌ها»، انیمیشن «پل» و موشن‌گرافیک «نفس تازه کن» از ديگر آثار نمايشي است كه مخاطبان مي‌توانند در سايت عماريار نظاره‌گر آن‌ها باشند.

«عماریار»، مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار «با خانواده فیلم ببینید»، درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم‌های مستند در وهله اول و فیلم‌های سینمایی و پویانمایی، فیلم‌های کوتاه و نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید