خانه گفت و گو سید ابراهیم عامریان: فیلم سینمایی «فاتحان اروند» بر اساس واقعیت ساخته خواهد...

سید ابراهیم عامریان: فیلم سینمایی «فاتحان اروند» بر اساس واقعیت ساخته خواهد شد / کار بسیار سخت و بزرگی در پیش داریم

تهیه‌کننده سینما گفت: فیلمنامه «فاتحان اروند» بر اساس واقعیت است و بخشی از دلاوری‌ها و رشادت‌های غواصان کرمان به فرماندهی شهید حاج احمد امینی در دوران جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

سید ابراهیم عامریان در گفت‌وگویی پیرامون ساخت فیلم سینمایی «فاتحان اروند» گفت: از سالیان دور علاقه داشتم فیلمی در ژانر دفاع مقدس کار کنم و خوشبختانه فرصت این آرزوی دیرینه به تازگی محقق شد و «فاتحان اروند» اولین همکاری من در فیلمی با سوژه دفاع مقدس محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی فاتحان اروند بر اساس واقعیت است

تهیه‌کننده سینما با اشاره به داستان فیلم سینمایی «فاتحان اروند» که بر اساس واقیعت است بیان کرد: پیش از این فیلمنامه‌های دیگری در زمینه دفاع مقدس به دستم می‌رسید، اما به این فیلمنامه علاقه بیشتری دارم و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفتم.

وی گفت: کارگردان و نویسنده «فاتحان اروند» فرهاد فداکار است و این فیلم اولین ساخته او خواهد بود.

فیلمنامه «فاتحان اروند» بر اساس واقعیت است و بخشی از دلاوری‌ها و رشادت‌های غواصان کرمان به فرماندهی شهید احمد امینی در دوران جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

فاتحان اروند کار بسیار سخت و بزرگی است

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «انفرادی» اظهار کرد: «فاتحان اروند» کار بسیار سخت و بزرگی است و اگر بتوانیم از پس کار برآییم یکی از فیلم‌های درجه یک و قابل اعتنای دفاع مقدس خواهد شد.

پیش‌بینی ما برای فیلمبرداری «فاتحان اروند» بین ۵ تا ۶ ماه است. تمام تلاش خود را برای بالابردن کیفیت فیلم خواهیم کرد و امیدواریم مخاطب را هم به سینماها بکشاند.

وی در پاسخ به این پرسش که از بازیگران چهره در این فیلم استفاده می‌کنید عنوان کرد: ما تلاش خود را برای استفاده از بازیگران چهره خواهیم کرد، اما اینکه چه تعدادی از این بازیگران در فیلم بازی می‌کنند مشخص نیست.

در این فیلم ما گردان داریم و در نتیجه تعداد بازیگران زیادی خواهیم داشت و قطعا بازیگران غیر چهره هم خواهیم داشت.

ابراهیم عامریان با اشاره به پیش‌تولید فیلم در روزهای آتی خاطرنشان کرد: ما به تازگی پروانه ساخت فیلم را دریافت کردیم و پیش‌تولید را بعد از عاشورا شروع خواهیم کرد.

تصویربرداری «فاتحان اروند» در شهرهای کرمان، تهران، بندرعباس و آبادان انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید