خانه دسته‌بندی نشده «سگ‌کشی» به «دومینو» تغییر نام داد / بررسی پدیده اجتماعی نگهداری سگ‌ها...

«سگ‌کشی» به «دومینو» تغییر نام داد / بررسی پدیده اجتماعی نگهداری سگ‌ها در زندگی شهری

 به گزارش راه‌نوشت، سریال مستند «سگ‌کشی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا عبدالحمیدی و کارگردانی میثم ملکی‌پور پنجشنبه ۱۸ آذر روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود.

به نقل از روابط عمومی مجموعه، محمدرضا عبدالحمیدی تهیه کننده مستند «سگ کشی» بیان کرد که این سریال مستند را می‌توان کامل‌ترین تولید رسانه‌ای در خصوص پدیده اجتماعی نگهداری سگ‌ها در زندگی شهری دانست.

به گفته این تهیه کننده، تولید این مستند از اسفند ۹۹ آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در اکران‌های خصوصی در ماه اخیر، این مستند با واکنش‌های مثبت منتقدان و اصحاب رسانه مواجه شده و امید می‌رود که آغازگر یک جریان رسانه‌ای و اجتماعی در پدیده مذکور باشد. جریانی که توجه‌ها را به سمت این مسئله مهم جلب کرده و مجامع صاحب تصمیم را دور یک میز جمع کند.

هم‌چنین عبدالحمیدی درباره تغییر نام این مستند توضیح داد: «در آستانه پخش قسمت اول با انتشار تیزرهای آن در فضای مجازی و آنتن رسانه‌ ملی، فشارها و واکنش‌ها در کم‌تر از ۲۴ ساعت باعث شد شبکه محترم ۳ سیما ترجیح دهد این مستند با نام پیشین خود یعنی «دومینو» روانه‌ آنتن شود.»

میثم ملکی‌پور کارگردان قسمت اول سریال مستند «سگ کشی» به تلاش‌های ۹ ماه گذشته تیم تولید مستند اشاره کرد و از ضرورت پرداختن به مسائل اجتماعی با تکیه بر تکنیک‌های هنری و رسانه‌ای سخن گفت.

وی بیان کرد: تماشای مستند «سگ‌کشی» برای تمام کسانی که نسبت به این پدیده دغدغه دارند، فارغ از نگرش اجتماعی شان مفید و جذاب خواهد بود. تمام تلاش ما این بود که از یک جانبه نگری در این مستند فاصله بگیریم و به لطف خدا و همراهی اعضای تیم این اتفاق افتاده است.

قسمت اول سریال مستند «سگ‌کشی» پنجشنبه ۱۸ آذر ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه ۳ سیما خواهد رفت.

منبع:فرهیختگان

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید