خانه خانه1-3 انتقاد فریدون عباسی از حذف شخصیتش در سریال «صبح آخرین روز»/ این...

انتقاد فریدون عباسی از حذف شخصیتش در سریال «صبح آخرین روز»/ این فیلم تبلیغ برجامی‌ها بود

به گزارش راه‌نوشت، فریدون عباسی نماینده مجلس و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، در هیئت هفتگی حسینیه هنر طی سخنانی ضمن یادآوری سابقه همکاری خود با شهدای هسته‌ای از جمله شهید فخری‌زاده، شهید علیمحمدی و شهید شهریاری گفت: آذر سال 89 یک بمب به ماشین شهریاری چسباندند. به فاصله‌ی یک ربع یک بمب به ماشین من چسباندند؛ من شهید نشدم. جالب است که امروز در فضای مجازی افرادی می‌گویند که این ترورش ساختگی بوده. دلیلشان هم این است که بقیه شهید شدند و من زنده ماندم! یعنی اگر یک نفر از ترور زنده ماند تازه مجرم هست.

وی ضمن اشاره به هم‌صدایی این افراد با رژیم صهیونیستی، در تبیین علت این هم‌صدایی افزود: حتما باید می‌مردم که دیگر حرف نزنم و موضع‌گیری هم نکنم؛ چون ما تو روی صدام ایستادیم، در زمان شاه هم ایستادیم، حالا هم در مسائل علمی می‌ایستیم. حرف از این و آن هم نمی خوانیم. برای همین یک جریانی کار می کند که حذفت کند.

تصویری از سریال صبح آخرین روز

من را از سریال حذف کردند

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به سریال «صبح آخرین روز» گفت: دقت کنید به فیلمی که در مورد شهریاری ساختند، من در آن فیلم نیستم. هنرپیشه‌ای که نقش من را بازی کردهیایا شاکی شده بود و به من زنگ زد که آقا شما یک کاری بکن، من را حذف کردند.

این سریال تبلیغ برجامی‌ها بود

ایشان با اشاره به سابقه 16 ساله‌ی همکاری خود با شهید شهریاری تاکید کرد: تلویزیون جمهوری اسلامی، تاریخ را تحریف کرد. چه طور می‌شود 16 سال از زندگی شهریاری را حذف کنند؟ صرفا به خاطر این که من نباشم. حتی اسم من را هم در تیتراژ دکتر ایازی نوشتند به جای عباسی، یا تصویر یک خانم چادری را بزرگ می‌کنند که آن نفر دیگری که در تصویر هست دیده نشود چون آن نفر من بودم!

می‌خواهند چه چیزی را با این کار قایم کنند؟ چه طور می‌شود من و فخری‌زاده و دیگران 16 سال شهریاری را پشتیبانی کرده باشیم، بعد افراد دیگر را علم بکنند و برای آن‌ها فیلم بسازند؟ این بودجه ی ملی و سرمایه ی ملی بوده، آن را صرف تبلیغات برجامی‌ها کردند. طایفه‌ی برجامیان این کار را می‌کنند. بقیه هم با آن‌ها همکاری می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید