خانه خانه3 برف بی‌صدا می‌بارد ، روایتگر ماجراهایی جذاب در دهه‌های 60، 70 و...

برف بی‌صدا می‌بارد ، روایتگر ماجراهایی جذاب در دهه‌های 60، 70 و 90 – طولانی‌ترین سریال تلویزیون + تیزر

به گزارش راه‌نوشت، فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به‌کارگردانی پوریا آذربایجانی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است که از دیشب روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

این سریال ۲۵۰ قسمتی که طولانی‌ترین سریال تلویزیون به شمار می‌آید، در سه‌ فصل، در دهه‌های ۱۳۶۰، ۱۳۷۰ و ۱۳۹۰ می‌گذرد.

زنده یاد مسعود بهبهانی نیا نویسنده این سریال تلویزیونی در تابستان ۱۴۰۰ و قبل از نمایش این سریال درگذشت. او پیش از این نویسندگی سریال «کیمیا» که در ۱۱۰ قسمت تولید شده بود را به عهده داشته و این سریال ۲۵۰ قسمتی که از سال ۹۴ تحقیق و نگارش آن آغاز شده، پس از «کیمیا» رکوردی جدید در پرونده کاری این نویسنده خواهد بود. پوریا آذربایجانی کارگردان این اثر نیز، پیش از این کارگردانی «نوار زرد» که اثری متفاوت و جنایی است را به عهده داشته و این دومین همکاری او با موسسه فرهنگی هنری وصف صبا خواهد بود.

فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال‌نژاد و سینا کرمی در این سریال بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت بر می‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌جا آوریم.

تیزر سریال برف بی‌صدا می‌بارد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید