خانه خانه1 واکنش رهبری به سانسور بی عدالتی ها و بی قانونی ها در...

واکنش رهبری به سانسور بی عدالتی ها و بی قانونی ها در سینمای آمریکا / با این 3 فیلم آمریکا را بهتر بشناسید

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در ارتباط تصویری با رئیس و مسئولان عالی قضایی و همچنین رؤسای کل دادگستریهای سراسر کشور در بخشی از سخنان خود، بیان گزارش زبانی و آماری به مردم را لازم اما ناکافی دانستند و با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از هنر و ظرفیت‌های رسانه‌ای در ارائه گزارش فعالیت‌ها گفتند: متأسفانه با غفلت برخی مسئولان مربوط در عرصه نظارت بر فیلم‌ها، شاهد نمایش فیلم‌هایی هستیم که اساس و مبانی قضایی جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند.

رهبر انقلاب افزودند: غربی‌ها بر خلاف واقعیت، در فیلم‌های سینمایی‌، دادگاه‌های خود را عرصه عدالت محض نشان می‌دهند ولی ما حتی در ارائه واقعیات کشور از ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای بهره نمی‌گیریم و گاهی بر عکس نشان می‌دهیم.

واکنش رهبری به سانسور بی عدالتی در سینمای آمریکا

ایشان با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره ۱۰ سال حبس برای کسانی که نمادهای برده‌داری و نژادپرستی را به پایین بکشند و یا جدا کردن فرزندان مهاجران از والدینشان گفتند: البته از این بی‌قانونی‌ها در غالب فیلم‌های غربی خبری نیست.

اگر می خواهید روی دیگری از نظام سرمایه داری ایالات متحد آمریکا را ببنید به سایت عماریار سر بزنید و به تماشای فیلم «سلما»، «من علی هستم» و «مالکوم ایکس» بنشینید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید