خانه خانه1-2 روسری اول ماجراست / سیر انقلاب جنسی در غرب در مستند ایکسونامی

روسری اول ماجراست / سیر انقلاب جنسی در غرب در مستند ایکسونامی

به گزارش سایت راه‌نوشت؛ «پنج ساعتی هست که مردم در خیابان‌ها اعتصاب کرده‌اند. بین‌شان مردها و زن‌هایی که دستان همدیگر را گرفته‌اند زیاد دیده می‌شود.
این رژه برای قانونی شدن ازدواج هم‌جنس‌بازهاست. سال قبل با یک راهپیمایی چند روزه قانون منع سقط جنین برداشته شد و امسال کشته شدن یک هم‌جنس‌گرا در یک نزاع خیابانی آغاز اعتراضات این طیف در خیابان‌ها بود.
چیزی تا تصویب این قانون باقی نمانده است.
گویا بعد از این، تحول‌گراها برای آزاد شدن روابط جنسی در صدا و سیما برنامه دارند. جایی که چند سال قبل در همین تجمعات قانون حجاب اجباری منع شد.»

این خبرمی تواند تصویری از ایران بعد از حذف قانون حجاب باشد.

اتفاقی که در آمریکا و چند کشور دیگر افتاد.

روند آزادی‌های قدم به قدم که در نهایت به انقلاب جنسی ختم شد.

گام به گام این انقلاب و نتیجه ترسناک و دلهره‌آور آن را در مستند «ایکسونامی» با روایت یک پورن استار می‌توان مشاهده کرد.

روسری اول ماجراست / سیر انقلاب جنسی در غرب در مستند ایکسونامی

تغییرات آرامی که در فکر و عقیده و رفتار مردم ایجاد شد و در نهایت بسیاری از ناهنجاری‌ها تبدیل به قوانینی شدند که قابل احترام بودند.

مستند ایکسونامی از دوران سخت‌گیری‌ها برای مسائل شهوانی تا آزاد شدن هر نوع شهوت اجتماعی را در مقابل چشمان ما قرار می‌دهد. گذشته‌ای پر از تغییرات فاجعه‌بار که گاهی آرزوی دست نیافته عده‌ای جوانان و نوجوانان است اما می‌بینیم که پایان کار آن‌قدر هم زیبا و خوشایند نیست.

در این مستند به خوبی می‌بینیم که افسار نفس که گسیخته می‌شود دیگر جلوداری برای آن نیست و جامعه را به نقطه‌ای می‌رساند که کثیف‌ترین گناه‌های بشری توسط قانون به رسمیت شناخته می‌شود.

روسری اول ماجراست / سیر انقلاب جنسی در غرب در مستند ایکسونامی

روند آزاد شدن قرص‌های جلوگیری، آزاد شدن روابط در فیلم‌ها، چاپ کتاب‌های پورن، آزاد شدن ارتباطات و ازدواج هم‌جنس‌گراها، آزاد شدن روابط خشن و سادیسمی و در نهایت ظهور بیماری‌های مقاربتی و از همه مهم‌تر ایدز، ظهور رفتارهای خشونت‌بار انسانی که منشأ جنسی داشتند، فرزندان بدون پدر که منبع خشونت اجتماعی بودند و بحران خانواده و کودکان بی‌گناهی که توسط دستگاه سقط جنین تکه تکه می‌شدند مستند ایکسونامی را به یک تراژدی مستند از دنیای کنونی تبدیل کرده است.

دنیایی که دیگر توان مقابله با خواسته‌های رها شده‌ی نفس حیوانی را ندارد و تنها به یک آموزش همگانی در برابر حجمه شهوت بسنده کرده است و این نسخه را برای همه دنیا تجویز می‌کند.

و جمله ابتدای مستند که توسط خانم بازیگر گفته میشود بسیار تأمل برانگیز است که «روسری تازه اول ماجراست».

جهت تماشای رایگان مستند ایکسونامی اینجا کلیک کنید.

نویسنده: صنم یاوری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید