خانه خانه1-3 دیوارکِش به دانشگاه هم رسید / تخفیف ویژه برای 30 دانشگاهِ اول

دیوارکِش به دانشگاه هم رسید / تخفیف ویژه برای 30 دانشگاهِ اول

به گزارش راه نوشت، ثبت نام اکران دانشگاهی مستندِ دیوارکش ، تازه ترین ساخته مجموعه سفیرفیلم از امروز آغاز شد.

اکران‌های دانشگاهی مستند «دیوارکش»، پس از رونمایی از این اثر و استقبال گسترده مخاطبان، آغاز شد.
«دیوارکش» تازه ترین اثر “محسن آقایی” به سراغ نقطه تلاقی دو امر حساس و بسیار چالش‌برانگیزِ «زیست جنسی» و «امر سیاسی» رفته‌ است و این اثر در ادامه نیز نحوه بهره‌برداری سیاسیون از امور مورد توجه مردم را به ویژه در ایران، بررسی می‌کند.

در این مستند جذابِ انتخاباتی که با تهیه‌کنندگی سید محمدمهدی دزفولی در مرکز مستند سفیرفیلم تولید شده است، چهره‌هایی نظیر ابوالحسن بنی‌صدر، فائزه هاشمی، سیدمحمد خاتمی و تنی چند از سیاسیون حضور دارند.
اکران این مستند به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می‌باشد.

با شیوع کرونا و محدود شدن اکران‌ها، طرح جدیدی به نام «اکران مردمی آنلاین» متولد شده است که در آن تماشای آنلاین فیلم‌ها نه به‌صورت انفرادی، بلکه با شکلی جمعی و هم‌زمان صورت می‌گیرد؛ یعنی همان اکران‌هایی که قبل از کرونا در دانشگاه ها برگزار می شد، امروز هم با حفظ هویت جمعی و محلی خود، در همان دانشگاه برگزار می شود و تنها تفاوتش این است که مخاطبان با گوشی، رایانه، تلویزیون هوشمندو … (به صورت همزمان و جمعی) اثر را تماشا می‌کنند.

همچنین اعلام شده برای 30 دانشگاهِ اولی که درخواست اکران آنلاین این مستند را ثبت کنند، تخفیف ویژه‌ای برای اکران این اثر در نظر گرفته شده است.

فعالان دانشگاهی جهت «ثبت درخواست اکران» مستند دیوارکش به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس 09380031916 ارتباط برقرار کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید