خانه خانه1-2 دوره تصویری واکاوی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن منتشر شد /...

دوره تصویری واکاوی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن منتشر شد / پای درس خمینیِ مشهد

به گزارش سایت راه نوشت، سلسله جلسات «پای درس خمینیِ مشهد» با موضوع واکاوی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» با حضور اساتید و نخبگان حوزوی، از طریق سامانه عماریار منتشر شد.

در بخشی از این دوره حجت‌الاسلام پارسانیا موضوع «فضای تاریخی مباحث طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»، حجت‌الاسلام عبداللهی مبحث «نوآوری‌های اجتهادی آیت‌الله خامنه‌ای در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»، حجت‌الاسلام یزدان‌پناه موضوع «سیاق اجتماعی قرآن در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» و حجت الاسلام وکیلی «امتدادهای عملی معارف الهی» را بررسی می‌کنند.

از دیگر مباحثی که در این دوره مطرح شده است می‌توان به «مبانی فلسفی رابطه ایمان و عمل» بررسی‌شده توسط حجت‌الاسلام امینی‌نژاد، «خلافت الهی انسان؛ پی‌رنگ نظام اندیشه اسلامی» ارائه‌شده توسط حجت‌الاسلام عالم‌زاده نوری، «نظریه اجتماعی آیت‌الله خامنه‌ای در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» بررسی‌شده توسط حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی، موضوع «فقه القرآن حکومتی» ارائه‌شده توسط حجت‌الاسلام رهدار و «سنجش وضعیت امروز انقلاب بر اساس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» بررسی‌شده توسط حجت‌الاسلام مهدیان اشاره کرد.

این دوره 10 جلسه‌ای در 700 دقیقه، توسط «خانه طلاب جوان» تولید شده است که برای تهیه آن می‌توانید به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید