خانه خبر در روز ششم جشنواره مقاومت چه فیلم هایی اکران آنلاین می شوند؟

در روز ششم جشنواره مقاومت چه فیلم هایی اکران آنلاین می شوند؟

به گزارش سایت راه نوشت، پنج شنبه همزمان با ششمین روز از جشنواره فیلم مقاومت اکران آنلاین آثاری از جمله مستند های «چمر سرباز»، «بابا آمد» و تله فیلم «شکلات تلخ» و فیلم های کوتاه «برادر» و «من آمریکائی هستم» انجام می شود که شما مخاطبان می توانید با مراجعه با سایت عماریار نظاره گر این آثار باشید.

شکلات تلخ و ماجرای تلخ نفوذ – 10 تا 14 روز پنج شنبه
تله فیلم «شکلات تلخ» عنوان تله فیلمی است که روایتگر داستان نخبه‌ای بسیجی است که به همراه همکارانش در طراحی‌های مربوط به ساخت ماهواره مشغول است و بدون توجه به نکات مراقبتی در فضای مجازی و توصیه‌هایی که درباره تلاش عوامل بیرونی برای ایجاد اختلال در پروژه به او می‌شود، به کارش ادامه می‌دهد.
شهروز ابراهیمی، مریم خدارحمی، عزت اله جامعی، شیواخسرومهر، حسین عباسی، عسل افشاری، میثم غنی زاده، اكبر مددی مهر، حمیدرضا عرب سرخی، نسرین همایی، علیرضا كفایتی، پیمان طالبیان، میثم ملكی، علی ملكی و… از بازیگران اصلی این فیلم هستند.


23 نفر و 23 بزرگ مرد کوچک – 18 تا 22 روز پنج شنبه
فیلم سنمایی «23 نفر»، بر اساس کتابی اثر یوسف احمدزاده به نام «آن بیست و سه نفر» نوشته شده و قصه فیلم روایت ۲۳رزمنده نوجوان است که بین ۱۳ تا ۱۷ سال داشتند و در جریان جنگ ایران و عراق در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در مرحله مقدماتی عملیات بیت‌المقدس در مناطق مختلف جبهه به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.
این فیلم به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده در سازمان هنری رسانه ای اوج تهیه و تولید شده است و در جشنواره فیلم فجر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.


چمر سرباز عزا در رثای یک سرباز – 14 تا 18 روز پنج شنبه
مستند کوتاه «چمر سرباز» روایتی است در بستر شهادت حاج قاسم سلیمانی که نشان دهنده سبک و شیوه های خاصی در عزا و مرگ افراد تاثیرگذار و شاخص ایل و عشیره خود یا چهره های ملی است که توسط قدرت باقری کارگردانی شده و در مرکز صدا وسیمای مرکز ایلام تهیه به تولید رسیده است.


مستند بابا آمد روایتی از شهادت یک دانشمند – 10 تا 14 روز پنج شنبه
مستند « بابا آمد » به زندگی آرمیتا رضایی نژاد دختر شهید رضایی نژاد می پردازد و جزئیات حادثه ترور پدر شهیدش را از زبان خودش برای مخاطبان به تصویر می کشد، این فیلم فیلم بابا آمد به کارگردانی سیامک مختاری در گونه مستند و در ژانر سیاسی و تاریخی ساخته شده است.


من آمریکائی هستم؛ روایت یک خبرنگار آمریکائی 14 تا 18 روز پنج شنبه
نخستین فیلمی که به معرفی آن خواهیم پرداخت فیلم کوتاه «من آمریکائی هستم» می باشد، این فیلم 15 دقیقه ای که توسط امید میرزائی کارگردانی و سید سجاد قافله باشی آن را تهیه کرده است، روایت خبرنگاری آمریکایی است که در بند داعش اسیر می‌شود و منتظر است تا آمریکایی ها نجاتش دهند اما همه چیز جور دیگر رقم می خورد.


معرفی فیلم کوتاه برادر – 10 تا 14 روز پنج شنبه
فیلم کوتاه 8 دقیقه‌ای «برادر» که که از محصولات کوتاه باشگاه فیلم سوره است را مهدیه محمدی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن هم بر عهده محدثه پیرهادی بوده است، این فیلم مضمونی مرتبط با حوادث مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی و درگیری مردم با نیروهای رژیم شاهنشاهی دارد.


نماهنگ هایی از جمله نماهنگ «شور آزادی» از اسحاق مجیدی، «مردم عاشق» از مصطفی هیودی، «زندگی زیباست» و «خونه ملت» از داوود احمدی و «کنار هم باشیم» از محمدرضا ملاعباسی و آثار پویانمایی از جمله «راهنما» از محمود صائمین و Break free از DayanG cheng از دیگر فیلم‌هایی هستند که روز پنجشه همزمان با ششمین روز از جشنواره مقاومت اکران خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید