خانه پرونده دانلود کارگاه برنامه سازی تلویزیون با فؤاد صفاریان / مدرسه جادوگری تلویزیون

دانلود کارگاه برنامه سازی تلویزیون با فؤاد صفاریان / مدرسه جادوگری تلویزیون

برادران دوقلوی ریز نقش و خوش تیپ تلویزیون را سال‌هاست که میشناسیم.از برنامه آسمان شب تا پارک ملت و خندوانه و هزار داستان.اگر دوتایشان نه ولی رد یکیشان حتما در برنامه های خوب و شیک و با کیفیت و درجه یک تلویزیون دیده میشود.این هفته فواد صفاریانپور با ماست و از رمز راز تولید کارهای خوبش در تلویزیون پرده برمیدارد.

پس اگه شما هم میخواین با رمز و راز فواد صفاریان پور و کار هایی که می کنه تا ما از تلویزیون لذت ببریم و ما را با اون آشتی میده آشنا بشید؛ جمعه همین هفته تو مرکز فرهنگی هنری سرچشمه با حضور محمد فواد صفاریان پورکارگردان،مجری و تهیه کننده تلویزیون منتظرتون هستیم قدم به دیده.

تو این دوره که قرار هست ببینیم فواد صفاریان پور برای ما از دوره یک سخت جوانی خودش گفت که هیچ چیز برای فیلم سازی نداشت و سعی و تلاش هاش بی نتیجه مونده بود و انجمن سینمای جوان حتی از دادن دوربین هم دریغ می کرد اما او ناامید نشد به تلاش ها ادامه داد و برامون تعریف کرد که چطور از دستیار پنجمی مرحوم نادر ابراهیمی به جوان ترین فیلمساز جشنواره فیلم کوتاه تبدیل شد.

فواد از دوره ای گفت که اونقدر سعی و تلاش کرد تاخودش رو بعنوان یک برنامه ساز به دنیای تصویر تحمیل کرد، حالا از آون روز ها سالها گذشته و فواد صفاریان پور چنان متبحر شده که تو اکثر برنامه های معروف تلوزیون یه ردپا از خودش به جا گذاشته

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید