خانه خانه1-3 «عکس قبل انقلابش ارادتم را بیشتر کرد!» / خاطره‌ای از رهبر انقلاب...

«عکس قبل انقلابش ارادتم را بیشتر کرد!» / خاطره‌ای از رهبر انقلاب در مورد مرحوم طالب‌زاده

به گزارش راه‌نوشت، رهبر معظم انقلاب در جلسه با عده‌ای از فعالان فرهنگی در تاریخ 1373/04/22 که مرحوم نادر طالب‌زاده نیز در آن حضور داشتند، خاطره‌ای را درباره ایشان بیان می‌کنند که در ادامه می‌خوانید:

رهبر معظم انقلاب:

یک وقت کسی پیش من آمد و از فردی در همین جمع شما -که من خیلی به او علاقه و ارادت داشتم و دارم (آقای طالب‌زاده ) – بدگویی کرد. بدگوییاش هم این بود که گفت: این فرد، قبل از انقلاب چنین و چنان بوده است و برای صحّت ادعایش، عکسهایی هم به من نشان داد.

من به آن کس گفتم «همین عکسها و مدارک، دلیل است که ارادت من به این شخص، مضاعف شود.» واقعاً هم خدا میداند که ارادتم مضاعف شد.

به آن کس گفتم -حالا نمیخواهم خصوصیّات و جزئیّات را بگویم؛ و الّا همه‌تان تصدیق میکردید- : «ارادت من مضاعف شد. این حرفهایی که تو میگویی، موجب میشود ارادت من به این شخص، بیشتر شود. این آدم آن‌طوری بوده و حالا این است!؟»

اما بعضی افراد، این‌طور نبودند. یعنی حتّی بعد از آمدن انقلاب هم، از آن تمتّعات و وسوسه‌ها دست نکشیدند. این هم یک عامل دیگر که باعث سایش جبهه‌ی خودی شد.

منبع: سایت رهبر معظم انقلاب

2 دیدگاه‌ها

  1. من عمیقااز موضوع فقدان مرحوم نادر طالب زاده متاثر ومتاسفم….آقای نادر طالب زاده ازجمله نوادری بودند که بسیار جلوتر از دنیای پیرامونشان حرف میزدند وبرای روشن کردن اذهان ما….بسیار باعشق وبینش مافوق افرادجامعه ، مطلب گردآوری میکردند…من به شخصه ازبرنامه روزهای جمعه ایشان برنامه عصر استقبال میکردم وبیننده دائم برنامه های اوبودم. …ولی افسوس که زمان برای برنامه های بی محتواوبی سر وته درصدا وسیما وآگهی های مشمئزکننده که همگی دال بردروغ گویی است …بسیار است ولی وقت برای یک چنین برنامه ای مثل برنامه های تدارک دیده ایشان وهمینطور برنامه ثریا که انهم بیدار کننده وبسیار باارزش بود خیلی کم و. انگشت شماروقت گذاشته میشد…آیا این خود دال برعقب نگهداشتن مردم حامعه وسرگرم کردن به لاطائلات نبود ونیست؟…روحش شاد ومقامش والا باد…خداوند در جوارخویش پاداش زحمات او را خواهد داد…خوشا بسعادت شما جناب طالب زاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید