خانه خانه1-3 حمایت از نازنین زاغری و عقده‌گشایی‌های گوهر خیراندیش و تهمینه میلانی /...

حمایت از نازنین زاغری و عقده‌گشایی‌های گوهر خیراندیش و تهمینه میلانی / چرا همواره می‌خواهند علیه منافع ملی باشند؟

این بار خودنمایی سلبریتی‌ها در ماجرای نازنین زاغری جلوه‌گر شده است.

به گزارش راه‌نوشت، از قدیم الایام مرسوم بوده تا سلبریتی ایرانی هیچ درک درستی از منافع ملی نداشته باشد و تنها بخواهد با سواد اندک خود نسبت به همه چیز اظهار نظر کند و تلاش کند تصویری به ظاهر مردمی از خود به جای بگذارد.

این بار و در آخرین اتفاق، خودنمایی سلبریتی‌ها در ماجرای نازنین زاغری جلوه‌گر شده است؛ جاسوسی که در پوشش خبرنگار برای انگلیس در ایران جاسوسی می‌کرد و به همین جرم دستگیر شده بود، با پایان دوره محکومیت 5 ساله خود و در ازای آزادسازی 530 میلیون دلار اموال بلوکه شده ایران و آزادی یک ایرانی، عصر چهارشنبه با گذراندن تشریفات اداری به تیم انگلیسی تحویل داده شد.

موضوع کم سابقه‌ای که در پایان محکومیت زاغری اتفاق افتاد و تا به حال سابقه نداشته هزینه زیادی بود که انگلیسی‌ها حاضر شدند برای آزادی جاسوسان خود بپردازند؛ مسئله ای که شاید جای هیچ شک و شبهه‌ای نسبت به فعالیت‌های مجرمانه نازنین زاغری در ایران باقی نگذاشت.

گوهر خیراندیش و تهمینه میلانی در پست هایی ضمن ابراز خوشحالی از آزادی نازنین زاغری بار دیگر نشان دادند همچنان نمی‌خواهند درک صحیحی از اتفاقات سیاسی و امنیتی جامعه خود داشته باشند و یا حتی با سکوت خود تلاش کنند به درک درستی برسند.

گوهر خیر اندیش در پست اینستاگرامی خود ضمن ابراز خوشجالی از آزادی نازنین زاغری نوشته «آرزو می‌کنم در این عید باستانی همه زندانیان بی‌گناه در سال جدید کنار خانواده خود باشند.»

تهمینه میلانی هم با عکسی از نازنین زاغری نوشته «به امید آزادی همه زندانیانی که جایشان در زندان نیست.»

شاید این سؤال مضحکانه باشد که تهمینه میلانی و گوهر خیراندیش از کجا می‌دانند نازنین زاغری بی‌گناه بوده است که به حمایت از او برخواسته‌اند!!! اما چرا این سؤال مضحک است؟ این افراد با این مدل اظهارات سطحی خود به دنبال روشن‌گری نیستند و یا حتی به دنبال دفاع از مظلوم؛ بلکه این ابراز همدردی در پی رسیدن به مقصود دیگری انجام می‌شود، گاهی این مدل حمایت‌ها ریشه در پاسپورت‌های خارجی‌شان دارد و یا برای تسویه حساب اتفاقات دیگری است.

اما نکته‌ای که در این میان مطرح است حمایت و پشتیبانی از دشمنان کشور است که توسط این افراد اتفاق می‌افتد و هیچ قدرت و قانون بازدارنده ای برای جلوگیری از چنین تعاملات ضد ملی وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید