خانه گفت و گو حجت الاسلام رئیسی از مستندهایش می گوید - «بازگشت گمورا»؛ بازگشت...

حجت الاسلام رئیسی از مستندهایش می گوید – «بازگشت گمورا»؛ بازگشت بحران جنسی به دنیا

به گزارش سایت راه نوشت، حجت الاسلام محمد جواد رئیسی کارگردان مستند «بازگشت گمورا» است. طبق گفته خودش از روی دغدغه به ساخت کلیپ روی آورده و پس از آموزش‌هایی که در حوزه هنری فرا می گیرد، به تدریج ساخت فیلم کوتاه را شروع می‌کند.

«این جا آسمان زیباست»، «لباس پادشاه» و «نغمه سرا»، از اولین کارهای من است و «بازگشت گمورا» مطرح‌ترین اثری بوده که کارگردانی کرده‌ام.

ایده «بازگشت گمورا»

یکی از دوستان بنده در حال پژوهش برای تولید فیلمی بود که در حین تحقیقاتش به این موضوع برخورد کرد و آن را با ما درمیان گذاشت؛ بنده نیز تصمیم به تولید فیلمی با این مضمون گرفتیم.

«بازگشت گمورا» به نقش آمریکا در تحول مسائل جنسی دنیا و آثاری که از خودشان به جای گذاشته‌اند می‌پردازد و بزرگترین حرف «بازگشت گمورا» نشان دادن عاملان اصلی در بحران جنسی دنیا است.

مشکلات ساخت

به دلیل این که کار، آرشیوی است ،جستجو و تحقیق در موضوع فیلم با سختی مواجه بود؛ با وجود منابع محدودی که برای تحقیق در اختیار داشتیم با زحمت بسیار زیادی به جمع‌آوری آرشیو پرداختیم.

کاری با موضوع نقد روشنفکری در دست تولید دارم که در مرحله فیلمنامه است؛ دوتا کار دیگر هم دارم که یکیشان درباره یمن و دیگری درباره آمریکا است که الان در مراحل پایانی تدوین هستند.

پیشنهاد موضوع به فیلمسازان

بزرگترین ضعفی که در کشور داریم بی‌اعتمادی مردم نسبت به بدنه خاصی از مسئولین و نا امیدی از آنهاست؛ به همین دلیل نقد درون گفتمانی و مطالبه‌گری برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب بهترین موضوع است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید