خانه خانه3 «حبیب» در پس‌تولید / نخستین سریال ایرانی تولید شده در سوریه

«حبیب» در پس‌تولید / نخستین سریال ایرانی تولید شده در سوریه

بسیج صدا و سیما سریالی با عنوان «حبیب» را در مراحل پس‌تولید دارد که چندی پیش با حضور امین زندگانی به عنوان اولین سریال تلویزیونی ایران در سوریه فیلمبرداری شد.

به گزارش سایت راه‌نوشت، سریال «حبیب» عنوان مجموعه جدیدی است که چندی پیش در سوریه فیلمبرداری شد.

کار جدیدی که بسیج صدا و سیما به عنوان اولین سریال تلویزیونی ایران در سوریه ساخته، احتمالا‌ً به پخش در ایام محرم یا ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برسد.

مجموعه‌ای که هنوز شبکه پخش‌کننده آن مشخص نشده اما در 29 قسمت ماجرای مستشاران در سوریه و داستانِ محورت مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را روایت می‌کند.

اتفاقاتی که شاید تاکنون کمتر درباره آن فیلم و سریال ساخته شده و سریال «حبیب» قرار است آنها را به نمایش بگذارد.

«حبیب» در پس‌تولید / نخستین سریال ایرانی تولید شده در سوریه
امین زندگانی در سوریه و کنار حرم حضرت سکینه(س) که توسط داعش ویران شده بود

در این مجموعه تلویزیونی امین زندگانی نقش یک نیروی امنیتی ما که به عنوان مستشار در سوریه فعالیت می‌کند را مقابلِ دوربین ایفا کرده است. سوگل طهماسبی نقش همسرِ او و بقیه بازیگران عمدتاً سوری‌اند.

به همین دلیل این روزها سریال «حبیب» در مراحل پس‌تولید، رویِ میز دوبله هم قرار گرفته است.

سریالِ 29 قسمتی که مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد؛ مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قابِ تصویر صحبت شده و از این جهت فضایِ بکر و جذابی را در معرضِ نگاه مخاطب قرار خواهد داد.

این سریال را کارگردانی از سوریه ساخته و گزینه پخش برای ایام محرم خواهد بود.

همان‌طور که محسن اقبال‌دوست مدیرکل تولیدات رسانه‌ای مرکز بسیج صدا و سیما درباره‌ آن در گفتگویی گفت: هنوز پیش‌بینی برای پخش ندارند و منتظرند کارِ پس‌تولید به پایان برسد و شرایط کنداکتور را ببینند. اما هم کنداکتورِ ایام محرم و هم ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدنظرمان است.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید