خانه خانه1-3 تولید 4 مستند از شهدای حادثه شاهچراغ در مدرسه اندیشه و هنر...

تولید 4 مستند از شهدای حادثه شاهچراغ در مدرسه اندیشه و هنر ماه / پخش از شبکه افق

مستندهای تولید شده پیرامون چهار شهید حادثه تروریستی شاهچراغ در مدرسه اندیشه و هنر ماه، از شبکه افق سیما تماشایی می‌شوند.

به گزارش سایت راه‌نوشت، مدرسه اندیشه و هنر ماه پس از حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اقدام به ساخت چهار مستند از شهدای مظلوم این جنایت کرد که در روزهای آینده روی آنتن شبکه افق می‌روند.

مستند «خوبان عالم»، روایتی از زندگی و فعالیت‌های هنرمند شهید «امید خوب»، از هنرمندان مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه هنرهای تجسمی است که به همراه پدرش هوشنگ خوب، به دست تروریست داعشی به شهادت رسیدند. این مستند به تهیه‌کنندگی امید نعیمی‌خرد و کارگردانی امید مدحج و حمیدرضا بهوندی امروز جمعه ساعت 20 روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود و بازپخش آن شنبه ساعت 12:30 خواهد بود.

مستند «غیبت موجه» روایتی است از شهید محمدرضا کشاورز از نگاه دوستان و معلمین او، که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ مظلومانه شهید شد. این مستند که علی سرو آن را کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده‌ی سید حامد ترابی بوده روز سه‌شنبه تقدیم نگاه بینندگان می‌گردد.

مستند «مزد خادمی» به کارگردانی سید محمدجواد جعفری و تهیه‌کنندگی حجت غیب‌الله‌زاده به حادثه تروریستی در شیراز و شهادت یکی از خادمین حرم حضرت شاهچراغ به نام حسنعلی پورعیسی می‌پردازد. شهید پورعیسی در حالی که تلاش می کرد مردم را از خطر دور کند به شهادت رسید.

مستند «آرشام»، روایتی‌ست از دانش آموز شهید آرشام سرایداران، به تهیه‌کنندگی سید حامد ترابی و کارگردانی صادق زارع.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید