خانه خانه1-3 تجربه‌نگاری «فراز و فرودهای یک کار تیمی» / قسمت اول: چرا کار...

تجربه‌نگاری «فراز و فرودهای یک کار تیمی» / قسمت اول: چرا کار تیمی بهتر است؟

«علی حیاتی» فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران است. در همان سال‌های تحصیل در دانشگاه، «هیئت هنر» را تأسیس می‌کند و پس از مدتی تصمیم می‌گیرد به کمک اعضای هیئت هنر یک مجموعه گرافیکی را راه‌اندازی کنند.

حیاتی که اکنون مدیر آتلیه طراحی سه در چهار و طراح پوسترهای معروف «منع مصرف کالاهای اسرائیلی» است، در قسمت «از امروز» سایت عماریار، تجربیات خود از فراز و فرودهای یک کار تیمی را به اشتراک گذاشته است که به ارائه نکات مهم آن می‌پردازیم:

«چرا کار تیمی بهتر است؟»

در کار تیمی شما این زمینه‌ را پیدا می‌کنید که افراد تیم در مورد ‌کار شما نظر بدهند و این نظرات می‌توانند باعث پیشرفت کار بشود.

در کار فردی لازم است فرد همه تخصص‌ها را داشته باشد. اما در کار گروهی لازم نیست همه افراد تخصص‌های مختلف را بلد باشند، بلکه تک تک اعضاء باید تخصص های متفاوتی داشته باشند.

کار گروهی اعتبار می‌آورد و تعداد سفارشات افزایش پیدا می‌کنند، چون سرعت کار بیشتر می‌شود. سود مالی بیشتری هم دارد، چون چندین کار مختلف روی سفارش انجام می‌شود؛ مثلا هزینه ایده‌پرداز، تصویرساز، عکاس و…

در کار گروهی ‌آدم ها با هم کار می‌کنند و به هم ضریب می‌دهند. مثلا اگر یک نفر ایده پرداز باشد، چون دغدغه‌ای به جز ایده‌پردازی ندارد، در ایده پردازی ورزیده می‌شود و می تواند برند ایده شود.

ما اگر فردی کار می کردیم نمی توانستیم به این مهارت برسیم، نمی توانستیم اعتبار کسب کنیم …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید