خانه پرونده دانلود کارگاه آموزشی تجربه یک عمر مدیریت فرهنگی با محمد حمزه زاده...

دانلود کارگاه آموزشی تجربه یک عمر مدیریت فرهنگی با محمد حمزه زاده – در مسیر سرنوشت

گلعلی بابایی نویسنده دفاع مقدس در خاطراتش می نویسد: «زمان جنگ یکی از دغدغه های دوستانی که در قسمت تبلیغات کار می کردند ثبت و ضبط وقایع جنگ با جزییات کامل بود.»

‌‌اما همان موقع من و مرتضی سرهنگی و چند تن از دوستان دیگر به فکر این افتادیم که خاطرات رزمندگان را هم ثبت و ضبط کنیم

‌‌آقای سرهنگی پیشنهاد داد که این خاطرات را با نگاهی هنرمندانه و ادبی بنویسیم. ما هم قبول کردیم، همانجا بود که سوره مهر متولد شد.

‌‌سالها است که انتشارات سوره مهر را با کتب خاطرات رزمندگان و مجموعه خاطرات همسران و مادران شهدا و بواقع هر آنچه که مربوط به دفاع مقدس است، می شناسیم.

‌‌محمد حمزه زاده که نزدیک به چهارده سال مدیر این انتشارات بود و به قول خودش- سوره مهر خانه دوم او است – یکی از مدیران فرهنگی است که هم خود اهل قلم است و صاحبنظر و صاحب کتاب، و هم هنر و ادبیات را به خوبی می شناسد.

‌‌ او از هفده سالگی نوشتن برای مجلات را آغاز کرد و در بیست و دو سالگی اولین کتاب خود را که مجموعه قصه‌ای برای نوجوانان بود به چاپ رساند.

‌‌ از بیست و چهار سالگی سردبیر مجلات رشد کودک و نوآموز و دانش آموز وزارت آموزش و پرورش شد.در ادامه فعالیت در مجلات رشد، چهار سال معاون هنری دفتر انتشارات کمک آموزشی بود.

‌‌ وی که فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی سینماست، کار در حوزه هنری را با همکاری با دفتر ادبیات و هنر مقاومت شروع کرد.

‌‌ سپس وارد مجله سوره نوجوانان شد و چند سالی به طور همزمان با سه دفتر رشد، مقاومت و سوره نوجوانان همکاری داشت. ‌‌

پس اگر شما هم اهل کتاب و هنر و قلم هستید و دوست دارید تا تجربه های محمد حمزه زاده را بشنوید بر روی این لینک کلیک کنید به سایت عماریار بروید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید