خانه پرونده به زودی - دانلود کارگاه آموزشی برنامه سازی تلویزیون و شیوه مطالعات...

به زودی – دانلود کارگاه آموزشی برنامه سازی تلویزیون و شیوه مطالعات فرهنگی با میلاد دخانچی – هبوط در آینه جادو

زندگی ما پر از دو گانه ها است. دو گانه هایی از جنس حقیقت و واقعیت،فرم و محتوا،مردانگی و زنانگی،زشت و زیبا، صداقت و دروغ،روشنایی و تاریکی،سنت و مدرنیته و حتی استیت و گاورمنت!

‌‌تکلیف ما با این دوگانه ها چیست؟ آیا می توان یک جواب کلی برای همه این پرسش ها داشت؟ آیا می توان یک نسخه واحد برای همه این موارد پیچید؟

واقعیت این است که علی رغم دوگانه بودن این مفاهیم،هرگز صفر و یکی و همه یا هیچ نیست و نمی توان پاسخی یکسان به این پرسش ها داد. ‌‌

گاهی باید متضاد عمل کرد و یکی را انتخاب کرد؛گاهی باید این دو را با هم تلفیق کرد.گاهی باید هر دو عمل را انجام داد؛ گاهی باید موضع انتقادی داشت و گاهی موافقت،بسته به اینکه در چه شرایط و موقعیتی قرار داریم.

‌‌ نام میلاد دخانچی، چهره ی نام آشنای این روزها، با فرهنگ گره خورده است. اکثرا او را را با برنامه جیوگی که مربوط به مباحث فرهنگی است می شناسیم. اما دخانچی برنامه های دیگری چون گره،دلینک و فاز و سختانه را هم در کارنامه اش دارد.

‌‌ البته او دستی بر آتش فیلمسازی هم دارد و اولین مستند خود را در 24 سالگی ساخت. این اولین فعالیت جدی او در حوزه فرهنگ بود. ‌‌

بعد ها کار خود را تلوزیون پیگیری کرد و در جدیدترین برنامه اش -نقد سینما- بعنوان منتقد فرهنگی حضور پیدا می کند. دخانچی به تازگی دکتری خود را از دانشگاه کوینز کانادا در رشته مطالعات فرهنگی اخذ کرده است.

‌‌پس اگر شما هم دغدغه فرهنگ را دارید و دوست دارید از تجربه های یک فعال فرهنگی استفاده کنید کافیه به سایت عماریار تشریف بیارین و فایل آموزشی هبوط در آینه جادو رو دانلود کنید.

هبوط در آینه جادو

‌‌

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید