خانه پرونده دانلود کارگاه آموزشی امرالله احمد جو و تجربیاتش از هنر هفتم -...

دانلود کارگاه آموزشی امرالله احمد جو و تجربیاتش از هنر هفتم – روزی، روزگاری صحرا

روز، خارجی، میمه

  • میگم مرادو – زهر مار و مرادو، باز که بیگش جا انداختی
  • – خب حالا
  • – من بیگم، مراد بیگ؛ اینه همیشه یادت باشه
  • – باشه حالا خان خله، مراد بیگ خوبه .

    روزی روزگاری رو همه یادمون هست. همون روزا که می نشستیم پای تلوزیون های ۱۴ اینچ که تازه رنگیش به بازار اومده بود و همیشه منتظر بودیم تا اون اسب سفیده شروع کنه به دویدن و اون آهنگ که روح آدم رو تازه می کرد باهاش پخش می شد و نوید این رو می داد که قسمت جدید سریال تا چند لحظه بعد قراره پخش بشه و دوباره دعوا و کشمکش ها و یکی به دو کردن های مراد بیگ و حسام بیگ با بازی های درخشان زنده یاد خسرو شکیبایی و محمود پاک نیت رو ببینیم.
  • تا دوباره خاله لیلا و نصیحت ها و سرکوفت ها و تیکه کنایه هاش به بچه هاش، قلی خان و نسیم بیگ و خل بازی هاشون.
  • گل آقا و پدرش و کلی قصه و شخصیت دیگه که الان تبدیل به بهترین خاطره ها و یه جورایی نوستالژی دوران جوانی و نوجوانی و بچگیمون شده.
  • حتی سالها بعد که استاد فصل دوم روزی روزگاری رو به نام “پشت کوه های بلند” ساخت، خیلی از ما ها با کلی شوق و ذوق منتظر بودیم تا ببینیم این بار استاد چه سورپرایزی برامون آماده کرده؛وه که ساختن اینگونه آثار فطرت از دستان چیره دست استاد احمد جو برمیاد.
  • استاد امر الله احمد جو فارغ التحصیل مدرسه عالی سینمایی و تا حالا چندین اثر تلوزیونی و سینمایی رو ساختن.
  • ویژگی اصلی کار های استاد احمد جو اینه که اخلاق رو مبنای اصلی تمام کارهاشون می‌دونند و غرق در فرهنگ بومی بودن تو اثارشون مشهوده.
  • پس اگر شما هم می خواید از تجربه های استاد احمد جو طی این سالها استفاده کنید و شاید خودتون احمد جوی سالهای آینده باشید به سایت عماریار بیاید و فیلم کارگاه آموزشی امرالله احمد جو رو دانلود کنید.


استاد احمد جو تو این کارگاه برامون از فرهنگ ایرانی اسلامی و چند مؤلفه فرهنگی می گه و از بین مولفه های فرهنگی؛تعزیه و تعزیه خوانی را انتخاب و به شرح و تفصیل اجزا و ساختار آن، و نسبت آن با فرهنگ ایرانی اسلامی می پردازه.

‌‌کارگردان سریال روزی روزگاری در ادامه این کارگاه از چگونگی ساخت آثاری که در آن مولفه های فرهنگ ایرانی – اسلامی و فرهنگ و خرده فرهنگ های بومی در آن نمود داشته باشد توضیح می ده و در پایان با انتقاد از فضای موجود در سینما و رفتن آن به سمت و سوی بی هویتی و فرهنگ زدایی در آثار سینمایی و محصولات فرهنگی؛ گفت: عزیزان تمام سعی و تلاش ما باید در جهت حفظ میراث هویتی به جا مانده از نیاکان و این فرهنگ غنی و مولفه های آن باشد.”

روزی روزگاری صحرا



ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید