خانه خانه1-2 برنامه تلویزیونی آرمان؛ روایتی متفاوت از وقایع پاییز ۱۴۰۱

برنامه تلویزیونی آرمان؛ روایتی متفاوت از وقایع پاییز ۱۴۰۱

به گزارش سایت راه‌نوشت، برنامه اینترنتی «آرمان» که با هدف روایت متفاوت اتفاقات پاییز 1401 تولید شده، از طریق سامانه عماریار در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

برنامه «آرمان» به تهیه‌کنندگی حجت غیب‌الله‌زاده، کارگردانی محمدرضا پورصفار و اجرا و سردبیری محمدصادق شهبازی، برنامه‌ای گفتگو محور است که با دعوت از کارشناسان و صاحب‌نظران عرصه سیاست، فرهنگ، هنر و اجتماع به بررسی ابعاد گوناگون اتفاقات روزهای گذشته می‌پردازد.

این برنامه با شعار «روایت تداوم انقلاب» به موضوعاتی چون «اعتراض یا اغتشاش»، «حجاب اجباری یا بی حجابی اجباری»، «مماشات با اغتشاشگران یا برخورد قاطع»، «چرایی پیش‌آمد اغتشاشات با فاصله زمانی‌های کوتاه»، «زمان اتمام اغتشاشات و بررسی اغتشاشات احتمالی آینده»، «بررسی ریشه نارضایتی‌ها و راه‌های برطرف کردن اشکالات موجود کشور»، «چرایی درگیر شدن دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در اغتشاشات اخیر»، «تاثیر اغتشاشات بر موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی» و … می پردازد.

گفتنی است، قسمت نخست مجموعه اینترنتی «آرمان» شب گذشته در سایت عماریار منتشر شد.

این قسمت از برنامه به بهانه‌ هم‌زمانی با جام جهانی 2022، از کارکردهای فوتبال در طول تاریخ و فرصت‌ها و‌ چالش‌های این رویداد بین‌المللی صحبت می‌کند. سام مهدی‌ترابی و امیر سعادتی مهمان‌های این قسمت هستند. هم‌چنین پخش مستند کوتاه «ریشه سیاست در فوتبال» بخشی از قسمت نخست برنامه «آرمان» می‌باشد.

جهت دانلود و تماشای نخستین قسمت از برنامه «آرمان» به سایت عماریار Ammaryar.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید