خانه دسته‌بندی نشده انقلاب بحرین و پاشنه آشیل رسانه

انقلاب بحرین و پاشنه آشیل رسانه

سیدمقداد سیدصالحی، کارگردان نماهنگ «شهید عید فطر» درباره این اثر خود گفت: نماهنگ «شهید عید فطر» درباره نوجوان ۱۴ ساله بحرینی است که در ماه‌‌های ابتدایی انقلاب مردمی بحرین درحالی که برای شرکت در نماز عید فطر رفته بود به ضرب گلوله نظامیان آل خلیفه به شهادت می‌رسد.

انقلاب بحرین و ضعف رسانه

وی که سال گذشته مستند «من مدیر جلسه‌ام» را در این جشنواره داشته، توضیح داد: انقلاب مردمی در بحرین با وجود اینکه اعتراض اکثریت مردم این کشور علیه اقلیت حاکم است اما به دلیل نداشتن رسانه و حمایت رسانه‌های غربی از دیکتاتور حاکم بر این کشور بسیار مظلوم واقع شده است. در حالی که فجیع ترین جنایات و خفقان علیه انقلابیون این کشور درحال رخ دادن است.

مظلومیت مردم بحرین در نماهنگ شهید عید فطر

این فعال رسانه‌ای با تأکید بر اینکه هدفش از ساخت این نماهنگ نشان دادن گوشه‌ای از این مظلومیت بود، تأکید داشت: جرقه اصلی مستندسازی درباره مسائل انقلاب اسلامی را فتنه ۸۸ زد و جشنواره عمار به خوبی موج ایجاد شده را هدایت کرد.

سیدصالحی تصریح کرد: فتنه ۸۸ به قشری که دغدغه انقلاب را داشت فهماند که در حوزه کار فرهنگی و نشان دادن چهره صحیح انقلاب بوسیله رسانه‌های نوین از جمله فیلم و مستند دچار ضعف جدی است.

سیدمقداد سیدصالحی در پایان گفت: بهترین حمایت از آثار برگزیده کمک به دیده شدن این آثار است اما به هرحال تولید اثر قوی نیاز به هزینه هم دارد و دستگاه‌های ذیربط که وظیفه ذاتی آنها حمایت از کارهای فرهنگی در کشور است و تعدادشان هم کم نیست باید این حمایت را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید