خانه خانه1-3 آغاز اکران های مردمی فیلم موقعیت مهدی از مسجد امام رضا /...

آغاز اکران های مردمی فیلم موقعیت مهدی از مسجد امام رضا / از خرید بلیط یک میلیونی تا ثبت 300 درخواست برای اکران فیلم در سه روز نخست

به گزارش راه‌نوشت، آیین نمادین آغاز اکران های مردمی فیلم موقعیت مهدی در مسجد امام رضا(ع) تهران در خیابان کارگر جنوبی واقع در منطقه 11 تهران شب گذشته با استقبال مردم برگزار شد.

از نکات جالب توجه این مراسم که با حضور بیش از 200 نفر از نمازگزاران و اهالی مسجد برگزار شد، در کنار بلیط فروشی اختیاری، خرید بلیط 1 میلیون تومانی فیلم توسط یکی از مخاطبان فیلم بود.

حجت غیب االله زاده، مسئول اکران های مردمی عمار، در حاشیه این مراسم در گفت و گویی با اشاره به ثبت بیش از 300 درخواست اکران فیلم موقعیت مهدی در شهرهای فاقد سینما در سه روز نخست از آغاز ثبت نام اظهار داشت: مراکز دانشگاهی و حوزه های علمیه در صدر درخواست های اکران بوده اند.

وی با بیان این که اکران های این فیلم همزمان با سینماهای سراسر کشور در شهرها و مناطق فاقد سینما آغاز شده است، گفت: هدف ما این است که به جریان سینمای انقلاب کمک کنیم و علاوه بر تسهیل فرآیند اکران در شهرهایی که فاقد سینما هستند ما نسبت به امر صیانت و امنیت فیلم‌ها هم مسئولیت داریم و متعهد هستیم.

علاقه مندان جهت ثبت درخواست اکران مردمی فیلم موقعیت مهدی می‌توانند به سایت ekranmardomi.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید