خانه خبر آغاز اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در مناطق فاقد سینما/ پروتکل‌های...

آغاز اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در مناطق فاقد سینما/ پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود

هم‌زمان با سینماهای سراسر کشور، اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توسط سامانه عماریار در شهرها و مناطق فاقد سینما‌ آغاز شد.

به گزارش «راه‌نوشت»، هم‌زمان با سینماهای سراسر کشور، فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توسط عماریار در شهرها و مناطق فاقد سینما‌ اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰»، به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسن کلامی، ماجرای مهیج یک مقاومت رادیویی در دل محاصره شهر آبادان است!

این فیلم، محصول جدید سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج است که با داستانی جذاب و دیدنی، سوژه‌ بکر و بدیعی از دفاع مقدس را برای مخاطبان و علاقه‌مندان به سینما به تصویر می‌کشد.

آبادان یازده ۶۰، موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی و هشتم فجر شده و همچنین در میان ۵ فیلم برتر تماشاگران در این دوره از جشنواره قرار گرفته است.

مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و درخواست اکران مردمی این فیلم در فضاهای باز، مساجد، مدارس، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و … همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

«عماریار»، مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار «با خانواده فیلم ببینید»، درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم‌های مستند در وهله اول و فیلم‌های سینمایی و پویانمایی، فیلم‌های کوتاه و نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم است.

2 دیدگاه‌ها

    • سلام اکران مردمی آبادان یازده 60 به عهده عماریار هست که شما میتونین ثبت نام کنین و این فیلم رو برای مخاطبان شهر و منطقه خودتون نمایش بدید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید