خانه خانه1-1 آغاز اکران‌های مردمی مستند دیوارکش توسط جشنواره عمار/ آنلاین و دسته‌جمعی فیلم...

آغاز اکران‌های مردمی مستند دیوارکش توسط جشنواره عمار/ آنلاین و دسته‌جمعی فیلم ببینید

به گزارش راه نوشت، اکران‌های مردمی مستند «دیوارکش»، پس از استقبال گسترده مخاطبان در مراسم رونمایی این مستند از امروز آغاز شد.

سازندگان «دیوارکش»، سراغ نقطه تلاقی دو امر حساس و بسیار چالش‌برانگیز در زندگی جامعه امروز رفته‌اند و با طرح چگونگی ارتباط مسائل حوزه زیست جنسی و سیاست، نحوه بهره‌برداری سیاسیون از امور مورد توجه مردم را به ویژه در ایران بررسی می‌کنند.

در این مستند جذاب که به کارگردانی محسن آقایی و تهیه‌کنندگی سید محمدمهدی دزفولی در مرکز مستند سفیرفیلم تولید شده است، چهره‌هایی نظیر ابوالحسن بنی‌صدر، فائزه هاشمی، سیدمحمد خاتمی و تنی چند از سیاسیون حضور دارند.

جشنواره مردمی فیلم عمار، در راستای ارتقای فرهنگ انتخاباتی عموم مردم، اکران‌های مردمی این مستند را در دو قالب حضوری و آنلاین کلید زده است.

با شیوع کرونا و محدود شدن این اکران‌ها، طرح جدیدی به نام «اکران مردمی آنلاین» متولد شده است که در آن تماشای آنلاین فیلم‌ها نه به‌صورت انفرادی، بلکه با شکلی جمعی و هم‌زمان صورت می‌گیرد؛ یعنی همان اکران‌هایی که در فلان مسجد یا روستا برگزار می‌شد با حفظ هویت جمعی و محلی خود، آنلاین می‌شود و تنها تفاوتش این است که مخاطبان با گوشی یا رایانه (ولی همزمان) اثر را تماشا می‌کنند.

علاقه‌مندان، مساجد، مراکز فرهنگی، مجموعه‌های هنری، سیاسی و ستادهای انتخاباتی می‌توانند جهت «ثبت درخواست اکران» مستند دیوارکش به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir  مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید